خرید کشمش پلویی تیره

خرید کشمش پلویی تیره که در واقع رنگ آن سرخ یا قرمز پر رنگ است در این مجموعه زیر نظر کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات در تاکستان قزوین انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات باکیفیت را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه تماس بگیرند.

 

محصول آفتابی کشاورز جهت تولید پلویی در کارخانه ⇓

خرید کشمش تیره

تولید انواع کشمش پلویی

منطقه تاکستان به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش پلویی در ایران شناخته می‌شود و این منطقه به همراه ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی بیشترین میزان تولید و صادرات محصولات اشاره شده را در کشورمان انجام می دهند.

 

به صورت کلی ما چهار نوع کشمش پلویی داریم که دارای رنگ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ می باشند که هر چهار نوع این محصول در این مجموعه تولید می گردد و هر کدام از این محصولات مصارف خاص خود را برای بازار داخلی و یا امر صادرات خواهد داشت.

 

یکی از این نوع کشمش ها که برای بازار داخل بسیار مناسب است و مشتریان بسیار زیادی دارد کشمش پلویی تیره است که رنگ آن در واقع سرخ و قرمز پررنگ است و به صورت بی دانه و بی هسته بوده و سایز دانه های کشمش از ۱۰ میل کوچکتر می باشد.

 

بیشترین مصرف این نوع محصول جهت طبخ در کنار برنج یا پلو و تولید کیک و کلوچه و شیرینی و نان صنعتی می باشد که از نمونه‌های ضعیف تر آن هم برای تولید الکل و سرکه و خوراک دام و طیور و زنبور عسل هم استفاده خواهند کرد.

محصول پلویی تیره ⇓

خرید کشمش پلویی

خرید کشمش درب کارخانه

این مجموعه یعنی مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و از تولیدات همین منطقه و از باغداران و کشاورزان آن، خرید محصول فله ای را انجام داده و در خط تولید خود کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی را برای تولید کشمش درجه یک انجام می دهد.

 

کشمش پلویی تیره هم یکی از شاخص ترین تولیدات این مجموعه بوده که برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی آنها انجام می‌شود که در حال حاضر یعنی اوایل بهمن ۱۴۰۰ قیمت هر کارتون آن در بالاترین کیفیت ممکن ۳۸۰ هزار تومان و کیفیت درجه یک نیز ۳۷۰ هزار تومان قیمت می خورد.

 

شمای مشتری می توانید در این مجموعه خرید درب کارخانه داشته باشید به این صورت که هم حضوری خرید خود را انجام دهید و یا اینکه به صورت غیرحضوری سفارشتان ثبت و میزانی به عنوان بیعانه پرداخت و بار از طریق وانت و کامیونت برایتان ارسال می شود و وقتی که به درب انبارتان رسید تسویه خواهد کرد.

 

نکته بسیار مهمی که در مورد بسته‌بندی این مجموعه وجود دارد این است که بر روی آن هیچ گونه شماره تماس و یا آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا شمای مشتری خیالتان از بابت اینکه از خریدارتان دور نخورید راحت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما