خرید کشمش درشت و گوشتی با نرخ مناسب

خرید کشمش درشت و گوشتی با نرخ مناسب و ارزان تر از بازار که به صورت آفتابی و یا در سایه خشک می شود در این مرکز امکان پذیر بوده و تمامی مشتریان از سرتاسر ایران می توانند اقدام به خرید این نوع محصول به صورت بسته بندی شده کیسه ای و در گونی داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نرخ کشمش گوشتی

کشمش درشت و گوشتی

خیلی از مشتریانی که برای خرید انواع کشمش با واحد فروش کارخانه تماس می‌گیرند این موضوع را اذعان می کنند که به دنبال خرید کشمش درشت و گوشتی هستند و دوست ندارند محصولی که خریداری می‌کنند چروکیده و پوک باشد.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که اگر کشمش، امسالی باشد به صورت کلی باید گوشی هم باشد اما بحث درشت بودن یا ریز بودن به مسائل مختلفی مرتبط است. ممکن است انگور حاصل درشت باشد که کشمش نیز درشت شود در غیر این صورت گاهی اوقات پیش می آید که به انگور دارو و قرص می‌خورانند تا کشمش حاصل درشت شود.

 

به صورت کلی مشتریانی که به دنبال صادرات کشمش هستند خرید کشمش ریز را ترجیح می‌دهند اما دوستانی که در ایران به دنبال مصارف شخصی برای خود می گردند تاکیدشان کشمش درشت است.

 

کشمش درشت در این مرکز به صورت آفتاب خشک و سایه خشک بوده و به صورت سنتی و با دست کارگر تمیز می شود که در دو حالت تمیز شده و تمیز نشده در کیسه موجود خواهد بود.

خرید کشمش گوشتی

خرید کشمش با نرخ مناسب

تعبیر نرخ مناسب برای بعضی ها به معنی قیمت ارزانتر از بازار خواهد بود در صورتی که چنین نیست. شما به ازای کیفیت دریافتی باید پول آن را نیز پرداخت کنید و مطمئن باشید حتی در بین کشمش نیز هر ارزانی بی علت نخواهد بود.

 

خیلی از عرضه کنندگان در میان بارها بخصوص کشمش کیسه ای غوره قاطی می‌کنند تا قیمت آن پایین بیاید یا کشمش خرمایی در آن می ریزند که ظاهر آن به مانند کشمش آفتابی و سایه خشک است و با این کارها کیلویی ۳۰۰۰ الی ۴۰۰۰ تومان ممکن است سود کننداین اطمینان را به مشتریان عزیز می دهیم که از این اتفاقات در اینجا رقم نخواهد خورد.

 

بحث درشت بودن فقط در میان کشمش ها مرسوم نیست بلکه در بین مویزها نیز بسیار رایج است. به عنوان مثال کسی که به دنبال خرید مویز ازبک است این را به خوبی می داند که سایز این محصول هر چقدر درشت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است و مشتریان آن نیز بیشتر خواهند بود.

 

شما با ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه به مدیریت جناب آقای عینی می توانید درخواست هر محصولی را نموده و بار را در هر شهری که هستید تحویل بگیرید که از نمونه این محصولات که گوشی و درشت باشد می توان به کشمش آفتاب خشک، کشمش سایه خشک و مویز ازبک درشت اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما