خرید بهترین کشمش پلویی در ایران

امکان خرید بهترین کشمش پلویی در ایران برای مشتریان از سراسر کشورمان مهیا شده است و شما اگر با راه های ارتباطی مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرید می توانید سفارش مستقیم کشمش را انجام داده و بار را درب انبار خود تحویل بگیرید.

تولید کشمش پلویی مرغوب در ایران

کشمش پلویی از آن دست محصولاتی می باشد که نه تنها در کشورمان بلکه در سرتاسر دنیا مشتریان خاص خود را دارد و این محصول را که در رنگ های متفاوتی که شامل زرد، قرمز، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن موجود می باشد را با نام کشمش تامسون می شناسند و برخی از کشورها از جمله ایران و کشورهای عرب زبان از این محصول همانطور که از نام آن پیداست جهت استفاده در کنار برنج، آن را در حجم وسیعی هر سال خریداری می کنند.

 

تقریبا در اکثر مناطقی که انگور بی دانه در اختیار دارند این محصول را نیز تولید می کنند و لازم به ذکر است که بدانید رنگ های مختلفی که از این کشمش در اختیار بوده و عرضه آن انجام می گیرد و به علت شیوه های متفاوت فرآوری آن می باشد که باعث گردیده رنگ آنها از هم متفاوت باشد اما به صورت کلی انگور آن انگور بی دانه نامیده می شود.

 

اما دو منطقه در کشورمان هستند که بیشترین میزان سهم تولید و فروش انواع محصول را در اختیار دارند که یکی ملایر استان همدان است و دیگری تاکستان استان قزوین که همین مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در همین شهر کارخانه فرآوری و بسته بندی محصولات را در اختیار دارد و از طریق مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی کشمش های خود را به صورت مستقیم از تولید به مصرف عرضه می کند.

 

موضوع بسیار مهم دیگر این است که تقریباً به هر محصول بی دانه و بیضی شکلی که سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد کشمش پلویی می گویند که مرتب کردن سایز کشمش بر اساس دستگاهی به نام سورتینگ صورت می گیرد که در حال حاضر پیشرفته ترین آن سورتینگ لیزری بوده که در تمامی کارخانه های تاکستان هم آن را تجهیز کرده اند و از این طریق محصولات را درجه بندی می کنند که برای پلویی عموماً سایز ۷ و ۸ میل است که گاهی اوقات ۹ میل هم در آن مخلوط می شود.

 

محصول پلویی سوپر تاکستان که در این مرکز تولید می شود. ⇓

بهترین کشمش پلویی

فروش کشمش پلویی درب کارخانه

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد با تاسیس سایت های متفاوت از سال ۱۳۹۵ سعی داشته به جای آنکه بازاریاب حضوری به مراکز مختلف پخشی در سراسر کشورمان بفرستد بلکه از این طریق یعنی به صورت الکترونیکی و اینترنتی اقدام به جذب مشتری کند که البته خدا را شکر فروش بسیار بالایی برای این مجموعه از این طریق صورت گرفته که هر چند هزینه های بسیار بالایی هم برای این سایت ها پرداخت شده است.

 

همین خود شما وقتی که مطلب این سایت را می خوانید و استفاده می کنید، به رایگان این اطلاعات برای شما قرار گرفته شده و وقتی که با مدیر فروش کارخانه هم به صورت تلفنی صحبت میکنید می توانید سوالات دیگرتان را هم پاسخ بگیرید، قیمت به روز دریافت نمایید و اگر صلاح دیدید اقدام به خرید داشته باشید.

 

نکته بسیار مهم این است که فروش کشمش پلویی و انواع آن درب کارخانه خواهد بود یعنی شما با نرخ درب کارخانه اقدام به خرید می کنید که طبیعتاً هزینه‌ های ارسال به عهده خود شما می باشد و این تضمین به شما داده می‌ شود که اگر قرار به مقایسه کیفیت و قیمت این محصول با سایر تولیدکنندگان تاکستان باشد باید این موضوع عنوان گردد که کیفیت تولیدی به عنوان مثال کشمش پلویی قرمز این مجموعه با برند صداقت کاملاً یکی است ولی هر کارتون پنج هزار تومان ارزان تر می باشد که در حجم وسیع این رقم چشمگیر خواهد بود.

 

از طرفی امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان نیز مهیا شده است، یعنی خریدار می تواند با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه به این مرکز تولیدی آمده و پس از بازدید بار اقدام به خرید داشته باشد که البته هماهنگی کردن به خاطر این مورد هم هست که بار باید در انبار موجود باشد، یعنی ممکن است شما بخواهید بعدازظهر تشریف بیاورید در صورتی که صبح موجودی انبار به صفر رسیده باشد که در این صورت آمدن شما توجیهی ندارد.

محصول پلویی ضعیف تر که حدود ۵ درصد ارزان تر است. ⇓

خرید بهترین کشمش

آیا خرید چکی هم در این مجموعه امکان پذیر است؟

موضوعی که خیلی از مشتریان در طول روز وقتی که تماس می گیرند آن را عنوان می‌ کنند این است که آیا امکان اینکه ما خرید چکی هم داشته باشیم وجود دارد یا اینکه کلیه خرید ها باید نقدی باشد، که در پاسخ باید گفت بله امکان این مورد هم وجود دارد اما شرایط خاص خود را دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

 

اولین مورد این است که برای حداقل خرید یک نیسان امکان خرید چکی وجود دارد و پایین تر از این متاسفانه این مورد امکان پذیر نیست چون اصلا توجیهی ندارد اما اگر به عنوان مثال شما یک مرکز پخشی باشید که در ماه دو نیسان فروش داشته باشید باید موارد زیر را با مدیر فروش کارخانه هماهنگ کرده که اگر تاییدات لازم صورت گرفت این کار انجام گیرد.

 

دومین مورد استعلام شماره حسابی است که شما با آن کار می کنید یعنی وقتی که با جناب آقای عینی ارتباط تلفنی گرفتید شماره حساب خود را باید برای ایشان بفرستید که حتی الامکان از بانک هایی نظیر تجارت، ملی و صادرات باشد بهتر است، اگر استعلام شماره حساب مثبت بود قدم بعدی برداشته می شود.

 

قدم بعدی این است که با فرستادن نیرویی به نزدیکی محل کارتان استعلام محلی هم صورت می گیرد که آیا شما به تازگی به آن مکان رفته اید یا اینکه سالهاست در آنجا کار می کنید، قطعاً همسایگان شما به خوبی می توانند این مورد را تایید یا تکذیب کنند که شخص خریدار انسان خوش قولی است یا خیر که اگر این مورد هم اگر مثبت بود وارد مرحله بعدی می شویم.

 

مرحله آخر این است که شما ابتدا برای ثبت سفارش باید ۲۰ الی ۲۵ درصد کل معامله را به صورت نقدی بپردازید و بعد می توانید چک یک ماهه، یک ماه و نیمه و یا دو ماهه به مجموعه بدهید که اگر چکتان یک ماهه بود هیچ نرخی بر روی کشمش اضافه نخواهد شد اما اگر یک ماه و نیم بود مبلغ ۵ هزار تومان به هر کارتون اضافه می شود و اگر دو ماهه بود مبلغ ۱۰ هزار تومان به هر کارتون به تاریخ امروز یعنی اول خرداد ۱۴۰۱ اضافه خواهد شد.

محصول آفتاب خشک یا همان فله ای جهت تولید پلویی در کارخانه ⇓

کشمش پلویی در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما