توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی

توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی در این مرکز از تولید به مصرف انجام می شود و خریدارانی که قصد تهیه این نوع کشمش را برای صادرات دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت کنند.

کشمش طلایی تولید ملکان (تصویر پایین)

توزیع کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی برای صادرات

کشمش طلایی از آن جمله محصولاتی به شمار می رود که بیشتر از آنکه جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار بگیرد برای صادرات از آن استفاده می کنند و مشتریان زیادی برای آن در سراسر دنیا وجود دارد اما عمده ترین آن کشورهای عربی به خصوص شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس می باشد.

 

از دیگر تولید کنندگان این محصول در دنیا می توان به کشور ازبکستان و کشور آمریکا اشاره کرد که اگر رابطه سیاسی کشورمان نرمال بود به راحتی می توانستیم بازار کشورهای همسایه را قبضه کنیم چون کیفیت کشمش طلایی که در ایران تولید می شود بالاتر از نمونه تولید شده در ازبکستان می‌باشد.

 

مناطق زیادی در ایران نیستند که این محصول را تولید می کنند که فقط به دو منطقه استان آذربایجان‌ شرقی و همدان می توان اشاره نمود آن هم در شهرهایی نظیر بناب، ملکان، مراغه و ملایر.

 

اگر به دنبال خرید کشمش طلایی با کیفیت اعلا هستید قطعاً باید تولیدات استان‌ آذربایجان را تهیه کنید در غیر این صورت اگر مشتری شما به دنبال خرید محصولی متوسط با قیمتی ارزان است تنها تولیدات ملایر به کارتان می‌آید. از طرفی به این نکته کلیدی توجه ویژه داشته باشید که رنج قیمت این محصول در ایران در اوایل مرداد ۱۴۰۰ از ۲۶ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۳۸ هزار تومان هم ممکن است ادامه پیدا کند.

کشمش طلایی تولید ملایر (تصویر پایین)

توزیع کشمش صادراتی

توزیع مستقیم کشمش صادراتی

این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه انواع کشمش را برای بازار داخلی در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در بازار ایران عرضه می کند می تواند کشمش های صادراتی را با بهترین کیفیت ممکن در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات هم آماده و بسته بندی کند.

 

یعنی شما در این مجموعه می توانید به صورت مستقیم با کارخانه وارد مذاکره شوید، استعلام قیمت نمایید و در صورت صلاحدید و تایید نمونه اولیه سفارش خود را به هر میزان ممکن ثبت کنید. لازم به ذکر است که در این مجموعه امکان اینکه در هر ماه سه کانتینر ۴۰ فوت به شما کشمش طلایی داده شود وجود دارد.

 

نامهای متفاوتی به این محصول اطلاق می گردد که از مهمترین آن می‌توان به کشمش کالیفرنی و کشمش انگوری اشاره نمود که در کشورهای عربی به پلویی زرد هم مشهور است و ویژگی آن باید بی هسته و بی دانه بودن و نیز زرد بودن دانه های کشمش تا جای ممکن بوده به صورتی که هر چقدر رنگ دانه های دیگری در این محصول قاطی شده باشد قیمت محصول را پایین تر می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما