کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان

شما می توانید کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان تر از بازار را در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه قبل از مرحله فرآوری خریداری نمایید و ابتدا برای استعلام قیمت با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

 

تولید محصول سایه خشک ⇓

کشمش سایه خشک ارزان

تولید کشمش سایه خشک طبیعی

فصل برداشت انگورها در سرتاسر ایران در فصل شهریورماه می باشد و باغدار و کشاورز پس از چیدن تصمیم می گیرد که محصول را به صورت تازه خوری به فروش برساند و یا آنکه آن را تبدیل به انواع کشمش کند که این روال خشک کردن می تواند طبیعی باشد و یا با استفاده از مواد شیمیایی.

 

اگر این قشر زحمتکش انگور را توسط سایه و یا آفتاب تبدیل به کشمش کنند روال کار به صورت طبیعی خواهد بود و محصولی که تولید می شود کشمش سایه خشک و کشمش آفتاب خشک نامیده می شود که این محصولات را علاوه بر اینکه می‌ توان به صورت فرآوری شده در کارتون به فروش رساند بلکه امکان فروش فله ای و فرآوری نشده که در کیسه و گونی بسته بندی می گردد هم وجود دارد.

 

رول تولید کشمش سایه خشک هم ساده است و تنها کافی است انگور در زیر سایه، تبدیل به کشمش شود که طبیعتاً این سایه بهتر است که کامل مسقف و در محیط بسته باشد چرا که از وجود خاک و سنگریزه و آفات دیگر، محصول را در امان نگه خواهد داشت.

 

ظاهر این کشمش به علت اینکه نور آفتاب به آن نمی خورد دیگر تیره نخواهد بود و شاید از فاصله چند متری به نظر بیاید که شما با یک محصول تیزابی و گوگردی سرکار دارید، در صورت اینکه اگر محصول در درون آفتاب باشد رنگ آن به گونه ای است که از نمونه های استفاده شده از مواد شیمیایی، رنگ آن متفاوت است.

تولید محصول آفتاب خشک ⇓

قیمت کشمش طبیعی

خرید کشمش با قیمت ارزان

خیلی کم پیش می‌ آید که کشمش سایه خشک را به صورت فرآوری شده در خط تولید و در بسته بندی کارتون خریداری نمایند بلکه این محصول عموماً به صورت همان فله‌ ای که البته ممکن است کارگر آن را کاملاً به صورت سنتی تمیز کند هم موجود باشد که در کیسه و گونی عرضه آن صورت می گیرد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین واقع است و این منطقه هم یکی از تولیدکنندگان محصول اشاره شده می باشد که این نوع کشمش هم به صورت هسته دار موجود است و هم به صورت بدون هسته که طبیعتاً نرخ بدون هسته گران تر خواهد بود.

 

شما در این مجموعه چون به صورت مستقیم و از تولید به مصرف کشمش سایه خشک را خریداری می کنید به همین جهت با قیمت ارزان تر از بازار محصول به دستتان می رسد و متاسفانه چون افزایش قیمت‌ های عجیب و غریب کشمش در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به وجود آمده باعث شده که عرضه کنندگان از ترفند های بسیاری برای پایین آوردن قیمت استفاده کنند که یکی از آنها مخلوط کردن جنس ضعیف که حتی ممکن است تیزابی بدون گوگرد باشد در میان بار بوده که باعث پایین آورده شدن قیمت نهایی محصول می شود.

 

از طرفی توجه داشته باشید که خرید شما در این مجموعه می‌تواند به صورت حضوری باشد و شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان قرار داده شده است علاوه بر استعلام قیمت به روز هر نوع محصولی می توانید ثبت سفارش را نیز از طریق ایشان انجام داده و منتظر دریافت بار خود از طریق باربری باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما