فروش کلی کشمش در تاکستان

فروش کلی و جزئی انواع کشمش تاکستان قزوین در این مجموعه که خود کار تولید و بسته بندی این محصولات را انجام می دهد آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم آنها را دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول فله ای پلویی که برای فرآوری به کارخانه آورده می شود. ⇓

فروش کشمش تاکستان

تولید کشمش مرغوب تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولید کنندگان کشمش علی‌ الخصوص کشمش پلویی در کشورمان محسوب می‌شود و کارخانه‌های بسیاری در این شهر کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را در قالب کارتونی انجام می دهند.

 

موضوع مهم این است که در کشورمان کارخانه ها صفر تا صد تولید کشمش را انجام نمی‌ دهند بلکه باغدار و کشاورز است که ۵۰ درصد ابتدایی کار یعنی تبدیل انگور به کشمش را انجام داده و سپس مراکز تولید، کارشان فرآوری، تمیزکردن، شستشو و بسته بندی محصولات اشاره شده می باشد.

 

اما به صورت کلی ۴ نمونه کشمش پلویی با ۴ رنگ مختلف در اختیار داریم که این محصولات را می توان هم جهت فروش در بازار داخلی استفاده کرد و هم جهت صادرات که بسته بندی آنها کارتونی است. بسته بندی های سلفونی کشمش که شما در بازار مشاهده می کنید مربوط به شرکت‌ های وابسته و واسطه‌ای نظیر برتر و گلستان می باشد.

 

علاوه بر تولیدات بالا، کشمش فله آفتاب خشک و یا سایه خشک که در کیسه و گونی بسته بندی آنها انجام می گیرد هم مشتریان خاص خود را دارد و این محصولات در بازار کشورمان خریدار داشته و منطقه تاکستان قزوین به علت دارا بودن بالاترین درصد قند کشمش در ایران بیشترین مشتریان این نوع محصول را نیز در اختیار دارد.

محصول فله آفتاب خشک که مشتریان آن را به همین صورت استفاده می کنند. ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش کلی و جزئی کشمش مستقیم از کارخانه

در این مجموعه برخلاف کارخانه‌ های بسیار زیادی که در ایران فعالیت می‌ کنند شما امکان سفارش جزئی هم خواهید داشت به صورتی که حداقل ۲۰ کارتون هم برایتان با قیمت عمده و درب کارخانه محاسبه می شود و بسیاری از مراکز تولیدی در ایران زیر یک نیسان به شما بار نخواهند فروخت.

 

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که کشمش تاکستان از نظر رنگ و طعم محصول در ایران بی نظیر است و قیمت بالاتر آن نسبت به سایر مناطق تولید کننده کشمش که در زمینه محصول پلویی فعالیت دارند به همین جهت است.

 

به عنوان مثال کشمش تیزابی مرغوب تاکستان برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص در حال حاضر که اواخر دی ماه ۱۴۰۰ می باشد برای یک کانتینر کیلویی ۴۴ هزار تومان فاکتور می‌ شود در صورتی که در ملایر می توانید بالاترین کیفیت آن را کیلویی ۴۰ هزار تومان (البته با کیفیت پایین تر) خریداری کنید.

 

برای سفارشات جزئی و زیر ۱۰۰ کارتون بار عموما از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی برای مشتری ارسال می‌شود اما اگر حجم خریدتان بالاست و قصد سفارش دارید هزینه ارسال تا انبارتان از شما دریافت و مابقی زمانی که به آنجا رسید تسویه خواهد نمود. امکان همکاری به صورت چکی و اعتباری هم وجود دارد اما با شرایطی خاص که نیاز است با مدیر فروش کارخانه در این مورد ارتباط تلفنی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما