عمده فروشی کشمش و مویز شیراز در بازار ایران

عمده فروشی کشمش و مویز قرمز و سیاه ارگانیک و طبیعی تولید شیراز با قیمت ارزان تر از بازار ایران در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که می خواهند این محصولات را به صورت کیسه ای و یا بسته بندی شده کارتونی خریداری نمایند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

عمده فروشی مویز

کشمش و مویز تولید شیراز

اینکه گفته می‌شود کشمش و مویز تولید شیراز صرفاً همین شهر در استان فارس نیست بلکه شیراز را به عنوان یک نماینده در کل استان فارس می شناسند در صورتیکه مناطق تولید کننده عمده این محصولات را می توان در بوانات، دشمن زیاری و داراب نیز یافت.

 

این مناطق علاوه بر این که در زمینه تولید کشمش بسیار فعال هستند اما مویز بسیار معروفی دارند و عموما تولیدات مویز این مناطق به صورت هسته دار در رنگ های سیاه و قرمز موجود بوده که بدون کود و سم محصول را تولید کرده و یا به صورت فله ای و در کیسه عرضه می کنند و یا اینکه به صورت سنتی آن ها را پاک کرده و در کارتون می ریزند.

 

مجموعه کشمش آراد نیز در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد اما برای تامین مشتریان خود که نیاز به این محصولات دارند این امکان را دارد که بار از تولید به مصرف بدون واسطه به دست مشتری برساند به این صورت که باغداری در منطقه دشمن زیاری با این مرکز سال ‌ها در ارتباط بوده و انواع مویز را با بهترین کیفیت ممکن بوجاری و بسته بندی می کند و به سراسر ایران ارسال آن را انجام می دهد.

عمده فروشی کشمش

فروش عمده انواع مویز در بازار ایران

این مرکز به صورت تخصصی بر روی کشمش و صادرات آن فعالیت می‌کند اما مویز را در کنار این محصول و برای تامین مشتریان خود عرضه خواهد کرد. در حال حاضر یعنی در زمستان ۱۳۹۹ انواع مویزی که امکان عرضه و فروش آن در کشور وجود دارد را در زیر لیست می کنیم:

  1. مویز سیاه هسته دار که از انگور سمرقندی تولید می گردد.
  2. مویز قرمز هسته دار در ۳ نمونه بش، رطبی و ریش بابا
  3. مویز سیاه شانی که از تولیدات تاکستان استان قزوین است.
  4. مویز فخری از تولیدات همین منطقه.
  5. و مویز ازبک و مویز افغان از محصولات وارداتی کشورمان.

 

اما به صورت کلی چون منطقه تاکستان در زمینه تولید کشمش در ایران بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص می دهد (به همراه ملایر همدان) و شاخص ترین محصول شیراز و استان فارس که همان کشمش بی دانه است را تاکستان در مقیاس بسیار بالایی تولید می‌کند و فقط زمانی که موجودی این محصول در این منطقه بحرانی شود اقدام به خریداری از باغداران استان فارس خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما