خرید کشمش فله با حداقل قیمت

امکان خرید کشمش فله با حداقل قیمت در این مرکز مهیا می باشد و مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید این نوع کشمش را از طریق مدیر فروش کارخانه ثبت نماید.

 

محصول فله ای فرآوری شده قبل از بسته بندی (نوع دوم) ⇓

قیمت کشمش فله

منظور از کشمش فله چیست؟

به دو نوع محصول کشمش فله می گویند:

  1. ۱- یا اینکه کشمش به صورت فرآوری نشده و دارای دم و شاخه قبل از اینکه به کارخانه برسد در قالب بسته بندی کیسه و گونی به فروش برسد.
  2. ۲- یا اینکه محصول بالایی را بر روی خط می‌ ریزند و کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی و روغن زنی را روی آن انجام می دهند و قبل از مرحله بسته‌ بندی چه سلفونی باشد و چه کارتونی آن را به فروش می رسانند.

 

مشتریان محصولات بالا به این صورت هستند که نوع اول را برای مصارف شخصی و یا این که به دنبال خرید محصولی هستند که طبیعی باشد و روی آن کار های فرآوری صورت نگیرد بوده و محصول دوم عموماً مربوط به صادرکنندگان و تاجران است به این علت که کشمش فله آماده شده را در درون کارتون و بسته بندی با برند خود پر کرده و به فروش برسانند.

 

هر دو نوع کشمش فله که در بالا به آن اشاره شد در این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد امکان تهیه آن به هر میزانی وجود دارد و شما اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید می توانید کشمش فله را یا درب کارخانه به صورت حضوری خریداری نمایید و یا هر نقطه مرزی است از کشور ما.

محصول فله ای فرآوری نشده (نوع اول) ⇓

خرید کشمش فله

خرید محصول فله ای با حداقل قیمت

شما در این مجموعه به صورت مستقیم با کارخانه‌ دار وارد مذاکره و معامله خواهید شد و هر کارخانه ای یک درصد سود مشخص دارد که می تواند آن را تا حد بالایی نگه دارد و یا اینکه از میزانش بکاهد.

 

مشتری در این مجموعه می‌تواند با حداقل قیمت و با درصد سود پایین این مجموعه، خرید خود را ثبت نماید به شرط اینکه از کیفیت بار کاسته نشود چون خیلی راحت می‌ شود در میان هر نوع باری چه فرآوری شده و چه فرآوری نشده میزانی ناخالصی مخلوط نمود و به این صورت از نرخ نهایی کشمش کاسته خواهد شد.

 

نکته دیگری که لازم است خریدار بداند این است که کشمش فله در نوع اول ممکن است آفتاب خشک باشد و یا سایه خشک اما در نوع دومی می تواند هر نوع محصولی باشد چه سبز، چه طلایی و چه قهوه‌ای رنگ و یا حتی مویز و این بستگی به نوع سفارش مشتری دارد که به کدام یک از این محصولات نیاز پیدا کرده است.

 

در نوع اول هم ممکن است مشتری بخواهد محصول به صورت سنتی و با دست کارگر تمیز شود و حتی دم آن هم به همین صورت گرفته شود. باید گفت که این کار هم در این مجموعه امکان پذیر است و با دریافت مبلغی به عنوان دستمزد بیشتر به کارگر، این کار صورت خواهد گرفت و محصول به صورت کاملا سنتی پاک خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما