کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش تاکستان قزوین

کارخانه تولید، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش صادراتی و بازار داخلی که در تاکستان استان قزوین فعالیت می کند در این مرکز حضور داشته و مشتریان می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی خرید مستقیم داشته باشند.

کارخانه تولید کشمش

انواع کشمش تولیدشده در مجموعه کشمش آراد

مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین که یکی از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود قرار داشته و محصولات خود را هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می دهد. این محصولات هم به صورت فله ای و در کیسه و هم به صورت کارتونی که ۹ کیلویی برای بازار داخل و هم با کارتون های ۱۰ کیلویی خالص در انبار موجود و آماده عرضه می باشد.

 

اما اگر قرار باشد محصولات اصلی این مجموعه را نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش پلویی طلایی که مناسب برای صادرات است.
  2. کشمش تیزابی سلطانی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. مویز بی هسته ازبک و افغان و مویز هسته دار تولید ایران
  5. کشمش سرکه ای که به آن پشت لیزری یا ضایعات کشمش نیز گفته می‌شود.
  6. انواع کشمش فله که فرآوری نشده و در کیسه موجود است که عموماً آفتاب خشک یا سایه خشک هستند.
  7. شیره کشمش و شیره انگور

 

بسته بندی مجموعه کشمش آراد این حسن را دارد که روی آن هیچ اطلاعات تماس و راه ارتباطی و نیز آدرس کارخانه نیز موجود نیست و این برای مشتری بسیار عالی خواهد بود چرا که خریدارش نمی تواند ما را پیدا کند.

کارخانه بسته بندی کشمش

خرید مستقیم از کارخانه

برای خیلی از مشتریان این مورد خیلی مهم است که بتوانند به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد معامله شوند و این امکان را دارند که در این مرکز مستقیماً با کارخانه همکاری داشته باشند و علاوه بر اینکه کشمش تازه خریداری خواهند کرد بلکه با قیمت مناسب تری نیز به دستشان خواهد رسید.

 

کشمش تاکستان در مقایسه با سایر مناطق تولیدکننده این محصول که می‌توان به ملایر، قوچان، بناب، زنجان، بوانات و سایر مناطق اشاره نمود، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و اگر به دنبال محصول با کیفیت هستید قطعاً تولیدات این منطقه را به شما توصیه می کنیم نه اینکه صرفاً بیاید و از ما خرید کنید خیر، حدود ۲۰ کارخانه در این شهر واقع شده که می توانند نیاز شما را تامین کنند.

 

از طرفی این مجموعه به خریدار خود به شکل یک شریک و همکار نگاه میکند به این صورت که معتقد است اگر بار با کیفیت به مشتری دهد قطعاً در پارت های بعدی باز هم خرید خواهد نمود مانند خیلی از کارخانه ها که بار اول را با کیفیت می دهند اما در مراحل بعدی از کیفیت محصول کم می‌کنند تا بیشتر سود کنند عمل نخواهیم کرد، قطعاً سود این شرکت در گرو سود شما است و هر مجموعه ای به این مورد عمل کند در بازار موفق تر است.

شهر تاکستان از توابع استان قزوین و کارخانه کشمش تاکستان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان شناخته می شود، این منطقه به همراه شهرهای دیگری نظیر نرجه، شال، اسفرورین و اک انواع انگور علی الخصوص نوع بی دانه را در حجم وسیعی تولید می کنند و چون انگورهای این منطقه درصد قند فوق العاده بالایی دارند درصد قابل توجهی از این انگورها تبدیل به کشمش می‌شود تا اینکه بخواهند به فروش تازه خوری برسند.

علت اینکه این منطقه قویترین قند انگور را در کشورمان داراست به این خاطر است که دیرترین منطقه‌ ای در ایران است که انگور را می چینند که حتی تا اوایل مهر هم ممکن است این پروسه طول بکشد برعکس مناطق دیگری نظیر بوانات فارس، ملایر و یا قوچان استان خراسان رضوی که در اوایل شهریورماه و نهایتاً اواسط شهریور ماه انگور باید چیده شود چون سرما زودتر به این مکان می آید.

اما همین پروسه دیرتر چیدن انگور باعث می گردد که قند آن در بالاترین میزان خود باشد و به همین جهت کشمشی که از آن به دست می آید هم درصد قند فوق العاده بالایی دارد و وقتی چند دانه آن را پشت سر هم می خورید اصطلاحا دل آدم را می زند و چون یکی از آیتم های بسیار مهم در بررسی هر کشمش میزان قند و شیرینی آن است، این موضوع می‌تواند بسیار مهم جلوه کند.

اما همانطور که می دانید باغدار و کشاورز است که کار خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش را انجام می‌ دهد که البته در حال حاضر در کشورهای پیشرفته تولیدکننده انواع انگور، دیگر به این صورت و روش سنتی استفاده نمی کنند، بلکه با دستگاه انگور را خشک می کنند که در این صورت هم ضایعات بسیار کمتری خواهد داشت و هم محصول خروجی تمیزتر و عاری از خس و خاشاک می باشد.

برای اطلاع از قیمت کشمش قهوه ای با ما در تماس باشید.

حال که باغدار و کشاورز بعد از یک یا نهایتاً دو هفته پروسه تبدیل انگور به کشمش را انجام داد آن را درون کیسه می ریزد که طبیعتاً درون کیسه سنگریزه، فضولات حیوانات، دم، شاخه و اصلا همه چی در آن یافت می شود و اگر بخواهد به صورت بوجاری شده کاملاً تمیز و بدون دم به دست مشتری برسد باید کارخانه هایی وجود داشته باشند که کار فرآوری را روی آن انجام دهند که طبیعتاً بسته بندی هم جزئی از آن کار می باشد.

حدود ۲۵ کارخانه در مناطقی که در بالا به آن پرداخته شد وجود دارد که این کار را انجام می دهند یعنی کشمش را چه آفتابی باشد و چه تیزابی و یا گلدن بر روی خط تولید می ریزند و پس از شستشو، دم کنی و سایر موارد آن را درون کارتون ۹ کیلویی که برای بازار داخلی است و برای صادرات ۱۰ و ۵ کیلویی خالص بسته بندی می کنند.

واحد مهمی که در خط تولید کارخانه کشمش وجود دارد واحد سورتینگ می‌باشد که هر چقدر وقت و تمرکز این دستگاه ها بر روی ضایعات باشد خروجی کار بسیار تمیزتر از کار در می آید. عموما تکنولوژی این واحدها به صورت لیزری است اما در مجموعه تولیدی آراد دستگاه سورتری که وجود دارد و تنها یک عدد از آن در ایران موجود است و از ایتالیا در سال ۱۴۰۰ وارد شده آن هم با قیمت ۶۰ هزار یورو، به نام کیارا سورتر که سه کار را همزمان انجام می دهد (شیپ سورت، سایز سورت و کالر سورت) و باعث می گردد خروجی کار بسیار باکیفیت از آب دربیاید و محصول باکیفیتی به دست مشتری برساند.

البته لازم به ذکر است که بدانید برخی از کارخانه کشمش تاکستان به عنوان مثال برای تولید محصولی مانند کشمش آفتابی علاوه بر خرید این محصول به صورت فله از باغداران این منطقه که کیفیت قابل ملاحظه‌ای دارد، بلکه از منطقه دیگری مانند ابهر که جنس ضعیف تولید می کند هم آفتابی خریداری کرده و با هم میکس و سپس سورت می‌ کنند و به همین جهت باعث می گردد خروجی کار با کیفیت از آب در نیاید اما به نام کشمش تاکستان هر کارتونی را به عنوان مثال که در حال حاضر در این مجموعه در خرداد ۱۴۰۲ هر کارتون سوپر ۸۰۰ هزار تومان فاکتور می کند این مراکز ۷۲۰,۰۰۰ تومان دست مشتری می رسانند که واقعیتش همینی است که گفته شد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از همان ۲۵ کارخانه کشمش تاکستان محسوب می‌شود که حدود هشت سال از فعالیت آن می گذرد و محصولات خود را هم برای بازار داخل که پلویی آفتابی، تیزابی و خرمایی نام دارد کار می کند و هم بر روی صادرات که باز هم تیزابی و طلایی می باشد را آماده و بسته بندی می کند و به مشتریان درب کارخانه تحویل می دهد.

آدرس کارخانه کشمش تاکستان قزوین

شماره تلفن کارخانه کشمش تاکستان

برای اینکه به شماره تلفن انواع کارخانه کشمش تاکستان برسید شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید حتی شماره تماس های کارخانه بر روی خط ایشان دایورت بوده تا در هر زمان و مکان بتوانند پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران و یا خارج از کشور در شبکه های اجتماعی باشند.

شما چه قادر به آن صادر کردن کشمش باشید و یا فروش در بازار داخلی، محصولات این منطقه یعنی تاکستان استان قزوین و کارخانه کشمش تاکستان به گونه ای هست که بتواند نیاز مشتریان به محصول صادراتی یا داخلی را در حجم وسیعی تامین کند که برای بازار داخل کشمش آفتابی، کشمش خرمایی و کشمش تیزابی و برای صادرات کشمش طلایی و تیزابی بیشتر می باشد که به صورت بدون دانه و بدون هسته هم هست.

وقتی که با کارخانه کشمش تاکستان یا مدیر فروش کارخانه و شماره تماس های قرار گرفته شده ارتباط بگیرید می ‌توانید نرخ محصول را به صورت تلفنی استعلام گرفته و در یکی از شبکه های اجتماعی فیلم واقعی بار را دریافت کنید، عکس بسته بندی کارتونی این مجموعه را بخواهید و اگر نیاز به نمونه داشتید نمونه فیزیکی براتون ارسال خواهد شد. 

اگر موارد فوق را بررسی کردید و با موافقت شما حاصل شد به شدت توصیه می شود که یکبار حضوری به کارخانه کشمش تاکستان بیایید و به صورت رودررو و حضوری سفارش خود را ثبت کنید آن هم با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه. از دفعات بعدی خرید چه برای داخل بار بخواهید و چه برای صادرات دیگر نیازی به حضور نیست و تنها با یک تماس می توانید سفارشتان را به هر میزانی که باشد ثبت کنید.

تخصص و تبحر کارخانه های این منطقه از ایران انواع کشمش پلویی می باشد در واقع همان هایی که در بالا نام بردیم که به رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود بوده و در قالب کیفیت های متفاوت سوپر، درجه یک و درجه دو در بازار عرضه می گردد.

ویژگی خاصی که این مجموعه دارد این است که علاوه بر فروش حضوری و یا همان سنتی که همه کارخانه های کشمش دارند، بلکه با احداث سایت های متفاوت به زبان های فارسی و انگلیسی مشتریان زیادی را نیز از این طریق جذب خود کرده یعنی علاوه بر اینکه بازاریاب حضوری داشته و به صورت حضوری محصولات خود را به فروش می رساند غیر حضوری نیز این کار انجام می گیرد، به گونه ای که برای صادرات به چند کشور بدون اینکه خریدار یک بار حتی به کارخانه بیاید فروش محصول خود را انجام داده که می توان به گرجستان، ارمنستان و الجزایر اشاره نمود.

مهمترین اصلی که شما به عنوان خریدار باید به آن توجه کنید این است که بدانید تقریباً تمامی کارخانه های کشمش در ایران می توانند هر نوع باری را تولید کنند، اصلاً بحث روی قیمت نداریم غافل از اینکه برخی از کارخانه ها قیمت های بیشتر و گرانتری از عرف بازار به مشتری می دهند اما شما در اصل باید به دنبال رفتار حرفه ‌ای تولیدکننده و کارخانه دار بگردید موضوعی که به سختی پیدا می شود یعنی شما باید مجموعه ای را پیدا کنید که بتواند با شما تعامل کند حرف شما را متوجه بشود و باری که توافقتان بود تحویلتان دهد نه کمتر از آن.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با ما در تماس باشید.

آدرس کارخانه کشمش تاکستان قزوین

با وجود اینکه علاوه بر شهر تاکستان شهرهای دیگری که در بالا به آن پرداخته شد هم تولیدکننده انگور و انواع کشمش هستند اما بیش از ۹۰ درصد کارخانه های کشمش این استان در همین شهر یعنی شهر تاکستان واقع شده است و معدودی در شهر قزوین، در شهر شال و حتی شهر دانسفهان هم قرار دارد و کار بوجاری و فرآوری این محصولات را انجام می دهند. در نتیجه شاهد انواع کارخانه کشمش تاکستان خواهید بود.

اما آدرس کارخانه کشمش تاکستان قزوین که در حال حاضر در یکی از سایت های آن قرار داریم یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و شما در هر زمان و هر مکانی می توانید اقدام به خرید حضوری و گرفتن آدرس از مدیر فروش کارخانه شده و نسبت به بازدید حضوری از کارخانه کشمش تاکستان و نمونه های موجود مبادرت ورزید.

این ادعا در این مجموعه می شود که رقابتی ترین قیمت موجود در ایران به مشتری تقدیم می گردد و این با توجه به کیفیت محصول است. به عنوان مثال در خرداد ۱۴۰۲ که هر کارتون کشمش پلویی آفتابی به صورت ۹ کیلویی با کیفیت سوپر، ۸۰۰ هزار تومان به مشتری تحویل داده می شود در ملایر همین کارتون با همین وزن ۷۳۰ هزار تومان فاکتور می‌شود، اما اگر دو کارتون و محتویات آن را در کنار هم قرار داده و اقدام به مقایسه داشته باشید به خوبی متوجه می شوید که این ۷۰ هزار تومان بیشتر به چه علتی است، حتی بیش از این میزان پولی که پرداخت می کنید به شما کیفیت داده می شود.

به تازگی کیفیت هایی در رنج ملایری در این مجموعه تولید می‌ گردد و جلوی مشتری قرار داده می‌شود شما اگر برای خرید حضوری تشریف بیاورید دو نمونه موجود را جلویتان قرار خواهیم داد و شما هستید که تصمیم می گیرید کدام محصول به کارتان خواهد آمد. به شکل عجیبی درصد قابل توجهی از مشتریان همیشه جنس درجه یک و سوپر می‌خواهند و وقتی که نمونه باکیفیت جلوی آنها قرار داده می شود آن را انتخاب می‌کنند حتی اگر قیمتش بالاتر باشد.

بر روی کارتون های کشمش این مجموعه هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی وجود ندارد تا خریدارانتان نتوانند ما را پیدا کنند حتی اگر ما را پیدا کردند اگر حجم فروش شما بالای یک نیسان در ماه باشد تحت هیچ عنوانی در آن شهر به شخص دیگری بار نخواهیم فروخت اگر هم حجم خرید جزئی و زیر ۱۰۰ کارتون باشد با قیمت بیشتر و گرانتری همان نمونه کشمش را به فروش می رسانیم و این دو عامل باعث می گردد برایشان صرف نداشته باشد که از ما که کارخانه هستیم خرید کنند و مستقیم باز هم به سمت شما خواهند آمد.

متاسفانه درصد قابل توجهی از کارخانه های کشمش به این گونه عمل نمی کنند و وقتی که مشتریشان حجم قابل توجهی بار خریداری می‌ کند اگر شخص دیگری در همان شهر به آنها زنگ بزند و درخواست سفارش بار داشته باشند به راحتی باز هم به شخص دیگری بار می فروشند. 

این موضوع از هر منظری که به آن نگاه کنیم اشتباه است که علاوه بر اینکه خریدار نسبت به شما حس منفی پیدا می کند بلکه حساب کتاب های شما هم افزایش پیدا می کند و این دلیلی ندارد که مشغله شما بیشتر شود، به این صورت که شما در هر شهری با یک نفر سروکار دارید نه با چند نفر و به این صورت مدیریت مالی بیشتری روی منابع خود خواهید داشت.

در مورد کشمش تاکستان و انواع کارخانه کشمش تاکستان هم باید این مورد را عنوان کرد که دقیقا همان محصولاتی را تولید می کند که در شهر ملایر استان همدان هم تولید می شود و البته تعداد کارخانه های شهر اشاره شده هم بیشتر از شهر تاکستان است و در زمینه صادرات اتفاقاً قویتر هم عمل می کنند اما به چه علت این اتفاق می‌افتد؟

پاسخ ساده است به این علت که جنس ارزان که در آن غوره و ضایعات قاطی شده و اصطلاحاً عملیات سورت هم انجام نمیشود و فقط کار شستشو و دمکنی روی آنها صورت می‌گیرد به مشتری تحویل داده می شود. این موضوع باعث می گردد قیمت خروجی کشمش پایین‌ تر از حد نرمال آن در ایران باشد و در حال حاضر که قیمت کشمش ایرانی کمی بالا هست نسبت به بازار جهانی، این افت کیفیت برای تاجران و صادرکنندگان می تواند به صرفه باشد.

دوباره هم گفته می شود که جنس کم کیفیت مطابق با عیار ملایری هم در این مجموعه تولید می گردد، به عنوان مثال اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی سوپر باشید آن هم از محصولات تاکستان که کیفیت بی نظیری دارد، کیلویی ۸۷ هزار تومان در کارتون ده کیلویی تحویل مشتری می گردد حال اگر بخواهیم به شما جنس ملایری بدهیم روی کیلویی ۶۷ هزار تومان هم امکانپذیر است و جالب آنکه حتی امکان پایین‌ تر آمدن محصول هم است، اگر تعداد گوگردی های داخل کارتون کشمش را کم کنیم به کیلویی ۵۰ هزار تومان هم می رسیم به همین راحتی این کار انجام می پذیرد و به واقع هر نمونه کشمشی می توانیم تقدیمتان کنیم، کافیست بفرمایید به چه کشمشی نیاز دارید و در چه رنج قیمتی محصول را می خواهید.

برای اطلاع از قیمت کشمش قهوه ای با ما در تماس باشید.

کارخانه کشمش تاکستان

فروش عمده کشمش تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده طبیعتاً فروش عمده کشمش تاکستان را انجام می دهد و به ندرت پیش می‌آید که تولیدات مناطق دیگری نظیر بناب و ملکان یا ملایر استان همدان هم در سبد محصولی خود داشته باشد.

با توجه به این نکته، این مورد هم بسیار ضروری است گاهی برای صادرات کشمش و مشتریان این مجموعه پیش می آید که به عنوان مثال بگوید من بار بناب را می خواهم یا بار ملایر را می‌خواهم که در این صورت این امکان در این مجموعه محیا بوده و بار از مناطق گفته شده به صورت فله ای و در گونی و کیسه که دارای دم، شاخه، سنگریزه و هر چیز دیگری در آن است خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بوجاری را روی آن انجام می دهد.

طبیعتاً کشمش های کارخانه کشمش تاکستان از عیار و کیفیت بالاتری برخوردار است و فقط در زمینه کشمش طلایی است که تولیدات بناب و ملکان قوی‌ تر از این منطقه هستند. به عنوان مثال وقتی گفته می شود که رنج قیمت کشمش طلایی در خرداد ۱۴۰۲ بین ۸۵ تا ۱۱۵ هزار تومان است این گستره بار ملایر، تاکستان و بناب را شامل می شود، به این صورت که جنس ارزان آن مربوط به ملایر حد متوسط قیمت برای تاکستان و بالاترین قیمت مربوط به بناب است.

ویژگی منحصر به فردی که این سایت اینترنتی و چهار سایت دیگر که به زبان فارسی است و سایت دیگری که نیز به زبان انگلیسی می باشد این است که به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می رساند و برعکس تمامی سایت های اینترنتی که همگی واسطه و یا شرکت بازرگانی هستند و بار را از کارخانه می خرند و دست خریدار می رسانند و طبیعتا میزانی هم سود خود را روی آن لحاظ می‌کنند، نیست بلکه شما به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید خود را انجام میدهید.

به همین جهت اصرار می کنیم که مشتریان به صورت حضوری به کارخانه کشمش تاکستان تشریف بیاورند، حضوری جنس را ببینند، مدیر فروش یا مدیر عامل کارخانه را ببیند و به این صورت اطمینان کامل کسب کنند که خریدشان بدون واسطه است و مستقیم از کارخانه و مرکز تولیدی نیاز خود را تامین خواهد کرد. در بالا هم آدرس مجموعه گفته شد هرچند برای دریافت لوکیشن شما باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا لوکیشن را برایتان بفرستند.

کشمش در این مجموعه به دو صورت بسته بندی و به دست مشتری می رسد یک حالت زمانی است که محصول بوجاری نشده است یعنی به صورت سنتی و دستی تمیز می شود و روی خط تولید کارخانه آن را نمی ریزند که عموما محصولات آفتاب خشک بی دانه به این صورت عرضه می گردد و به آن کشمش فله ای می گویند و حالت دیگر زمانی است که بوجاری می شود، کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد، روغن پارافین به آن زده و در انتها سورت می‌شود و درون کارتون بسته بندی می شوند، طبیعتا به این محصولات کارتون شده یا بسته بندی می گویند که خریداران آن بنکداران و مراکز پخش سراسر کشور می باشد.

برای اطلاع از قیمت و روش پخش انواع کشمش در کرج با ما در تماس باشید.

ویژگی منحصر به فرد دیگری که کارخانه کشمش تاکستان دارد این است که قیمت رقابتی به مشتری خود می دهد، اگر شما یک بار به صورت حضوری به کارخانه بیایید و نمونه محصول از ما دریافت کنید آنهم در کیفیت های متفاوت و قیمت آن را نیز به شما خواهیم داد، همان محصولات را به کارخانه های دیگر هم ببرید و اصلا هم نیازی نیست بگویید این نمونه را از چه کارخانه ای گرفته اید و حال از مجموعه ثانویه قیمت بگیرید، متوجه تضمین بهترین قیمت خواهید شد.

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی این مجموعه در بهترین کیفیت خود در خرداد ۱۴۰۲ و هر کارتون ۹ کیلویی ۸۰۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود که دقیقا همین کیفیت را کارخانه حاج درویش که برند آن رزتاک است ۸۱۰ هزار تومان فاکتور می کند. کسانی که پخش و بنکدار هستند به خوبی می دانند که اختلاف ده هزار تومانی چه میزان می تواند در سوددهی آنها تاثیر گذار باشد.

موضوع بسیار مهم دیگر این است که چه در زمینه فروش کشمش فله و چه در زمینه کشمش کارتونی دو سیاست فروش وجود دارد به این صورت که در مورد محصولات فله ای هر چقدر حجم کار بالاتر رود پله پله البته با میزان کمی تخفیف به مشتری تعلق میگیرد به عنوان مثال اگر شخصی ۱۰۰ کیلو کشمش فله ای آفتاب خشک بدون هسته که ارگانیک بوده و به صورت سنتی تمیز می شود و بدون دم و شاخه است بخواهد در حال حاضر کیلویی ۷۰ هزار تومان تقدیمش می شود اگر همین شخص یک تن از همین بار بخواهد کیلویی ۶۷ هزار تومان برایش لحاظ خواهد شد. 

یا اینکه در زمینه محصولات کارتونی اگر کسی روی تناژ بار بخواهد یعنی صد کارتون به بالا محصولی مانند پلویی آفتابی که در بالا هم پرداختیم ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود اما اگر همین شخص ۳۰ یا ۵۰ کارتون بخواهد ۸۲۰ هزار تومان برایش فاکتور خواهد شد و این سیاست تشویقی است که برای مشتریانی که حجم بالا سفارش می‌دهند لحاظ خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما