معرفی کشمش انگوری ملکان + بهترین قیمت خرید

در این مقاله به معرفی کشمش انگوری ملکان می پردازیم و بهترین قیمت خرید آن را که در مجموعه تولیدی کشمش آراد بوجاری و بسته بندی می شود تقدیم مشتریان خواهیم نمود.

کشمش انگوری

یکی از محصولاتی که در کشورمان در سطح وسیعی تولید می شود کشمش انگوری یا طلایی یا کالیفرنیا نام دارد که این محصول برای بازار صادراتی مناسب است و به ندرت برای فروش در بازار داخل کاربرد دارد.

محصول اشاره شده از آویزان کردن انگور از داربست و آویزهای چوبی یا فلزی بزرگ تولید می‌شود که پس از آغشته شدن انگور به مایع تیزاب و چند مرتبه گوگرد زدن به آن به صورت فله ای و در قالب کیسه و گونی به کارخانه های کشمش جهت بوجاری فروخته می شود.

بارگاه تولید محصول انگوری ⇓

کشمش انگوری

کشمش انگوری ملکان

مکان های زیادی نیستند که کشمش انگوری را تولید می کنند اما از مهمترین آنها باید نام ملکان، بناب، مراغه استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره کرد که بیشترین میزان تولید این محصول را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

محصول اشاره شده با دو کیفیت مختلف در کشورمان تولید می شود که جنس ضعیف تر و کم کیفیت را ملایر استان همدان تولید می کند که مناسب برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق می باشد اما اگر به دنبال خرید محصول مرغوب و با کیفیت رنگ بالا هستید قطعاً تولیدات استان آذربایجان شرقی و استان قزوین به شما پیشنهاد می گردد.

کشمش انگوری ملکان

قیمت کشمش انگوری ملکان

در حال حاضر که در اوایل سال ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش انگوری ملکان با توجه به رشد غیرمنطقی که در زمستان دچارش شد به قیمت ۱۰۵ هزار تومان رسیده است که فعلاً و با این نرخ ارز توافقی یا بازار متشکل، امکان صادرات آن به سختی ممکن خواهد بود.

کشمش اشاره شده در کارتون های ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص در بازار کشورمان تولید می شود و کارخانه های بسیاری که در شهرهای تولیدکننده این محصول وجود دارند که تعداد آنها بیش از ۱۰۰ عدد می رسد کار فرآوری و بوجاری آن را انجام می دهند که یکی از آنها همین مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین می باشد.

محصول انگوری تولید ملایر که کیفیت بالایی ندارد. ⇓

قیمت کشمش انگوری ملکان

خرید حضوری کشمش درب کارخانه

اگر به دنبال خرید کشمش انگوری با کیفیت بالا برای صادرات به کشورهای سختگیری نظیر قطر، امارات، کویت و شمال آفریقا هستید با توجه به اینکه این مجموعه سابقه صادرات محصول اشاره شده را به کشورهای گفته شده دارد می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

تضمین بهترین قیمت در مقابل کیفیت موردی نیست که به راحتی بتوان آن را اثبات کرد اما این تضمین را به شما می دهیم هر نمونه ای را که گرفتید به همراه قیمت آن به این کارخانه تشریف آورده تا ببینید آن محصول را ارزان تر به صورت خرید حضوری درب کارخانه تحویلتان خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما