مرکز پخش کشمش پلویی تاکستان در بازار تهران

اگر به دنبال خرید کشمش پلویی آفتابی و تیزابی نولید تاکستان قزوین در بازار تهران هستید این مورد را بدانید که مرکز پخش و تولید این محصولات در این سایت واقع شده است و مشتریان می توانند خرید حضوری و یا غیرحضوری و اینترنتی داشته باشند.

پخش کشمش در تهران

کشمش پلویی آفتابی و تیزابی

بازار تهران یکی از مراکز اصلی انواع کشمش ایران محسوب می‌شود و روزانه حجم زیادی از این محصولات از این بازار تامین می گردد. میدان مولوی و خیابان هایی که به این میدان منتهی می شوند انواع خشکبار از جمله کشمش را در حجم وسیعی عرضه می کنند.

 

اکثر کشمش های این بازار از تاکستان قزوین و ملایر همدان تامین می شود که شاخص ترین محصول آنها کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی تیزابی بوده و آنها را در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی و به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است که این محصولات از انواع کشمش بی دانه محسوب می گردد.

 

این مرکز هم در تاکستان قزوین کارخانه کشمش دارد و محصولات خود را هم برای بازار داخلی و هم جهت صادرات به فروش می رساند حالا اگر شما یک مرکز پخش دارید این امکان را دارید که مستقیماً با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و جهت ثبت سفارش بیعانه واریز نمایید تا بار از طریق وانت یا کامیونت برایتان ارسال و درب انبار شما تخلیه گردد.

پخش کشمش تاکستان

کشمش پلویی به قیمت درب کارخانه

مشتری این امکان را دارد که در این مرکز با قیمت درب کارخانه انواع کشمش مورد نیاز خود را خریداری کند، حال ممکن است در تهران و بازار آن فعالیت کند یا سایر شهرستانها تا جایی که این مجموعه در جزیره کیش و قشم نیز بار به فروش می‌رساند و تا شمالی نقطه ایران مانند آستارا نیز عرضه محصولات خود را انجام می دهد.

 

مشتریان کشمش پلویی در ایران به دو دسته تقسیم می شوند یا شما بار باکیفیت می خواهید و یا بار اندکی ضعیف‌تر که طبیعتاً بار مرغوب قیمتی بالاتر خواهد داشت. اگر از دسته اول هستید یعنی بار مرغوب می خواهید قطعاً کشمش تاکستان به شما توصیه می‌شود اما اگر به دنبال این هستید که کشمش ارزانتر خریداری کنید آن هم در ازای کیفیت متناسب با آن لذا مجبورید که کشمش ملایر را تهیه کنید.

 

این کشمش ها در کارتون هایی بسته بندی می کنیم که بر روی آن هیچ شماره تماس و راه ارتباطی کارخانه و حتی آدرس دقیق وجود ندارد و این برای مشتری بسیار می‌تواند عالی باشد چرا که خریدارش دیگر نمی تواند ما را پیدا کند و از طرفی این مورد را نیز در نظر داشته باشید ما اگر در شهری به مرکز پخشی کشمش بفروشیم به شخص دیگری در همان شهر بار نخواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما