مرکز فروش کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر

مرکز فروش کشمش سبز و زرد قلمی یا پیکامی تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این سایت واقع شده است و مشتریانی که به دنبال تامین این محصولات برای صادرات و یا عرضه در بازار داخلی هستند می توانند با قسمت فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش سبز

کشمش سبز و زرد قلمی

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران تولید و عرضه می گردد کشمش قلمی سبز و کشمش زرد یا پیکامی می باشد که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است. این محصول را در کشورمان با نام کشمش آجیلی نیز می‌شناسیم و در جشن های مختلف از آن بهره می بریم.

 

کشمش زرد قلمی عموماً برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد اما کشمش سبز علاوه بر صادرات برای بازار داخلی نیز بسیار پر فروش است. در این محصولات نیز برای خشک کردن از مایع تیزاب استفاده می گردد و در انتها دود گوگرد هم به آن می‌زنند که اگر میزان آن کم باشد تبدیل به محصول سبز رنگ و اگر میزان آن زیاد باشد تبدیل به محصول زرد خواهد شد.

 

به صورت کلی انگور این محصولات بی دانه هستند اما داریم محصولاتی که هسته دار یا دانه دار هم باشند و به نوعی مخلوط هر دو در کارتون های مربوط به این محصولات موجود بوده و عرضه می‌شود که به صورت کلی در بازار داخلی ما کارتون ۳ کیلویی و ۵ کیلویی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کشمش زرد

فروش انواع کشمش کاشمر

با توجه به اینکه مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه دو محصول اشاره شده را تولید نمی کند لذا برای تامین نیاز مشتریان خود بار را به صورت فله از باغداران استان خراسان خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهیم.

 

این مورد را نیز در نظر داشته باشید که با همان قیمتی که کارخانه های کاشمر و خلیل آباد، کشمش سبز و کشمش زرد قلمی را تقدیمتان می کنند به مشتری قیمت خواهیم داد تا متضرر نشوند.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که بر روی کارتون های شرکت، راه های ارتباطی و آدرس دقیق کارخانه نیست و این برای مشتری می تواند بسیار خوب باشد چرا که خریدار نمی‌تواند ما را پیدا کند. از طرفی این امکان را نیز داریم که روی کارتون اطلاعات تماس و یا حتی برند و لوگوی شما را نیز درج کنیم که به این صورت بهترین حالت ممکن برای شما اتفاق خواهد افتاد. شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با جناب آقای عینی به عنوان مدیریت فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفته و جواب سوالات خود را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما