مرکز فروش انواع کشمش زرد درجه ۱ برای صادرات

مرکز فروش انواع کشمش زرد پلویی و قلمی با کیفیت درجه ۱ که برای صادرات بسیار مناسب هستند در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات در تاکستان استان قزوین است قرار داشته و تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند خرید مستقیم از کارخانه داشته باشند.

صادرات کشمش زرد

انواع کشمش زرد تولیدشده در ایران

یکی از محصولاتی که در بحث صادرات کشمش از آن در حجم بسیار بالایی در کشورمان مورد استفاده قرار می‌گیرد کشمش زرد است که این محصول در اکثر کشورهای دنیا خریدار دارد اما اگر قرار باشد عمده ترین مشتریان آن را در دنیا اشاره کنیم قطعاً کشورهای عربی محسوب می‌شوند.

 

کشمش زرد بر دو نوع پلویی که گرد بوده و قلمی یا پیکامی که دراز می باشد در ایران تولید می شود که اولی از بهترین تولیدات بناب، ملکان و ملایر بوده و دومی از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان.

 

انگور این محصولات را ابتدا در مایع تیزاب فرو می برند سپس یا آن را آویزان می‌کنند که به آن بارانداز گفته می شود و در زیر آن گوگرد می سوزانند یا اینکه بر روی زمین و زمانی که درون کیسه و گونی است دود گوگرد را به نقاط مختلف آن می رسانند که طبیعتاً وقتی که بار آویزان می شود محصول خروجی کیفیت بالاتری خواهد داشت.

 

این مورد را در نظر داشته باشید که در مورد صادرات کشمش گلدن دو مورد بسیار مهم است:

اولی اینکه محصول باید بی دانه یا بی هسته باشد و دوم اینکه تا جایی که امکان دارد یکنواختی رنگ زرد به تمام کشمش ها رسیده باشد البته این را بدانید که در بهترین حالت ممکن محصول زرد، میزانی از رنگ های سبز و قرمز نیز موجود هستند و باید این را بپذیرید.

کشمش زرد درجه ۱

فروش کشمش زرد درجه ۱

این مرکز در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و این منطقه از تولید کنندگان اصلی کشمش طلایی یا زرد محسوب نمی شوند، اما نیاز است این محصول صادراتی نیز تولید شود و به مشتری قیمت و نمونه جنس داد که این کار نیز انجام می گیرد به صورتی که در پایین به آن اشاره می شود.

 

از بهترین تولید کنندگان این کشمش در ایران منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد، به همین جهت بار را به صورت فله (یعنی با دم و شاخه و در گونی) از باغداران این منطقه خریداری و به تاکستان آورده و کارهای فرآوری را در کارخانه خود انجام می‌دهیم و با همان قیمتی که مراکز تولیدی ملکان و بناب به مشتری قیمت می‌دهند نرخ‌گذاری خواهیم کرد.

 

این محصول را در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و برای برخی دیگر که دوست دارند آن را در کارتون ۵ کیلویی تحویل بگیرند بسته بندی می کنیم و مجوز بهداشت و استاندارد که برای خروج از کشور نیاز است برای مشتری دریافت می کنیم. بر روی کارتون هم آنالیز، وزن محصول و نیز تاریخ تولید و انقضا درج می شود که عموماً به زبان انگلیسی است ولی برای کشورهایی که مایلند زبان آن کشور باشد این کار نیز انجام خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما