قیمت کشمش پلویی طلایی برای صادرات

جهت استعلام به روز قیمت انواع کشمش پلویی از جمله کشمش پلویی طلایی برای صادرات مشتریان می توانند با مدیر فروش کارخانه جهت انجام این مورد اقدام نمایند. برای ثبت سفارش و خرید این محصولات نیز باید با ایشان ارتباط بگیرید.

صادرات کشمش طلایی

کشمش پلویی طلایی بهترین محصول صادراتی

کشمش پلویی طلایی که در واقع همان کشمش انگوری یا کالیفرنی می باشد از بهترین تولیدات ایران و مناطقی مانند بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و استان همدان می‌باشد که بهترین محصول صادراتی کشورمان نیز محسوب شده و مشتریان عمده آن می توان به کشورهای عربی اشاره نمود.

 

این محصول بی دانه و بی هسته به دو صورت بعد از چیده شدن انگور تولید می گردد که استان آذربایجان آن را از بارگاه آویزان کرده و سپس به آن گوگرد می زنند و این مورد باعث می‌شود دود گوگرد به اطراف کشمش برسد و محصول مرغوب تری تولید گردد. اما در استان همدان آن را درون سبد یا کیسه به همان صورت گوگرد می‌زنند که طبیعتا محصول حاصل مرغوبیت کمتری داشته و قیمت پایین تری نیز خواهد داشت.

 

به همان صورت که در کشورمان کشمش پلویی آفتابی را برای طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می دهند در کشور های عربی از کشمش پلویی طلایی در طبخ در کنار برنج استفاده می کنند و اصطلاح پلویی نیز برای همین کشورها خواهد بود.

محصولی که با ضربدر مشخص شده تولید مجموعه آراد و سمت راستی تولید کارخانه های بناب و ملکان هست.

قیمت کشمش پلویی

تولید کشمش طلایی برای صادرات

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد نیز کشمش پلویی طلایی را می تواند در حجم بالایی ماهیانه برای مشتریان خود تولید کند که لازم به ذکر است از آنجایی که تولیدات استان آذربایجان در بهترین کیفیت خود قرار دارند بار را به صورت فله از باغداران آن مناطق خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی را روی آن انجام می دهد.

 

۱۰ تن کشمش طلایی را طی ۷ روز می توانیم تقدیم مشتریان خود کنیم.

 

قطعا کشمش طلایی مجموعه آراد در بهترین کیفیت خود قرار دارد و جالب اینکه با وجود برابری کیفیت این محصول با کارخانه‌های بناب و ملکان که در اسفند ۱۳۹۹ این محصول را با قیمت ۳۳ تا ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان نرخ می دهند این مجموعه همان محصول را با همان کیفیت کیلویی ۳۲۵۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می کند.

 

لازم به ذکر است کارتون های این محصول ۱۰ کیلویی خالص بوده که با احتساب وزن کارتون به ۱۰.۵ کیلو می‌رسد و برای مشتریانی که به دنبال خرید این محصول در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی هستند این امکان نیز فراهم می باشد که برای اطلاعات بیشتر شما باید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما