قیمت کشمش طلایی درجه یک برای صادرات

قیمت کشمش انگوری طلایی که به آن پلویی زرد نیز گفته می شود در این مرکز برای صادرات با کیفیت درجه یک استعلام شده و تاجران و شرکت های بازرگانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با واحد فروش مجموعه کشمش آراد ارتباط بگیرند.

قیمت کشمش طلایی

کشمش طلایی بهترین محصول صادرات

ایران در زمینه تولید کشمش در دنیا در رتبه سوم قرار می گیرد و مهم ترین کشمش های صادراتی آن را می‌توان ۳ محصول زیر اشاره نمود:

  1. کشمش طلایی
  2. کشمش تیزابی
  3. و کشمش سبز و زرد قلمی

 که از تولید کنندگان اصلی محصولات بالا باید به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و کاشمر استان خراسان اشاره نمود.

 

اما قطعاً بهترین محصول صادراتی کشورمان را باید کشمش طلایی نامید که محصولی بسیار خوش رنگ و پر فروش در بازار جهانی می باشد و از آنجایی که مشتریان اصلی این محصول کشورهای عربی هستند ای کاش رابطه ما با این کشورها مساعد بود تا به راحتی می‌توانستیم بازار آنها را قبضه کنیم ولی متاسفانه در حال حاضر این گونه نیست.

 

این محصول که به آن کشمش کالیفرنی یا انگوری زرد نیز گفته می شود با بهترین کیفیت در ملکان و بناب آذربایجان تولید می گردد و از آنجایی که این مرکز در تاکستان قزوین واقع شده و این منطقه محصول طلایی را با کیفیت نامبرده تولید نمی کند لذا بر آن شدیم که بار را به صورت فله از باغداران مناطق اشاره شده خریداری و در کارخانه خود، کارهای فرآوری روی آن انجام دهیم و دقیقاً با همان قیمتی که کارخانه‌های کشمش بناب و ملکان به مشتری خود قیمت می دهند ما نیز نرخ‌گذاری خواهیم کرد.

قیمت کشمش صادرات

صادرات انواع کشمش با قیمت کارخانه

هر ۳ محصولی که در بالا به آن اشاره شد این مجموعه امکان تأمین و بسته ‌بندی آن را دارد،۲ محصول اول را به صورت تخصصی و محصول آخر را به این صورت که بار را از باغداران مناطق کاشمر و خلیل‌آباد خریداری و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام می دهد.

 

شما در این مرکز برای صادرات یا برای فروش در بازار داخلی به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد مذاکره خواهد شد به این صورت که علاوه بر این که بار را با کیفیت تازه ‌تری خریداری می کنید بلکه قیمت تمام شده نیز برایتان مناسب تر می شود.

 

شما برای صادرات هر محصولی از جمله همین کشمش طلایی نیاز به مجوز بهداشت و استاندارد برای خروج از کشور دارید که این دو را ما در اختیارتان قرار می دهیم. از طرفی کارتونهای صادرات مجموعه کشمش آراد ۱۰ کیلویی خالص بوده و روی آن وزن محصول، تاریخ تولید تاریخ انقضا و آنالیز با زبان انگلیسی درج می شود که در انتها عملیات شیرینک نیز انجام شده تا بار در طی ترانزیت از هم نپاشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما