قیمت فروش عمده مویز درشت سیاه ازبک

فروش عمده مویز درشت سیاه ازبک و افغان بی هسته یا بی دانه که از محصولات وارداتی کشورمان می باشد و از تولیدات ازبکستان و افغانستان بوده در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن و در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص ارسال می گردد.

قیمت مویز ازبک

مویز سیاه ازبک و افغان

در کشورمان انواع مویز نیز به مانند کشمش تولید می شود اما میزان تولید کم است به خصوص مویز سیاه بی هسته، به همین جهت اقدام به واردات مویزهای باکیفیت و ممتاز ازبکستان و افغانستان می‌کنند که اصطلاحاً به آنها مویز ازبک و مویز افغان می گویند.

 

این محصولات که کاملاً مشکی و ذغالی رنگ هستند در سایز های ریز، متوسط و درشت موجود بوده و در بازار ایران در کارتون های ۱۰ کیلویی بسته بندی و ارسال می گردند. به صورت کلی محصول ازبک خوش طعم تر و شیرین تر از نمونه افغان است و به همین جهت قیمت آن نیز کمی بالاتر خواهد بود.

 

مویز سیاه ایرانی عموماً هسته دار است و مردم کشورمان کمتر به مویز هسته دار تمایل نشان می دهند. لازم به ذکر است که حاشیه سود فروش محصولات وارداتی بسیار مناسب است و به عنوان مثال نمونه مویز ازبک که در این مرکز موجود است و قیمت گذاری شده کیلویی ۷۵ هزار تومان می باشد که در بازار خرده فروشی ۱۲۰ هزار تومان عرضه می گردد.

فروش مویز ازبک

فروش عمده انواع مویز با بهترین قیمت

علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد را امکان عرضه داریم در کنار آن مویزهای تولید ایران نیز در سبد محصولات مجموعه کشمش آراد موجود است که شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی این امکان را دارید که علاوه بر دریافت فیلم و تصویر محصول، قیمت آن را نیز دریافت نمایید.

 

محصولاتی نظیر مویز سیاه ارگانیک (کاملا تمیز شده در کارتون) که تولید استان فارس و قیمت آن ۴۸ هزار تومان می باشد، مویز قرمز ارگانیک هسته دار (کاملا تمیز شده در کارتون) استان فارس ۲۶ هزار تومان، مویز ریش بابا هسته دار (کاملا تمیز شده در کارتون) استان فارس ۲۵ هزار تومان و مویز فخری تاکستان که دارای شهد بسیار بالایی است و در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می گردد نیز در حال حاضر کیلویی ۱۶ هزار تومان می باشد.

 

برای خرید شما می توانید هم به صورت حضوری و پس از هماهنگی با مدیر فروش این مورد را انجام دهید و هم اینکه با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه ثبت سفارش را انجام داده تا بار از طریق باربری برایتان ارسال گردد. زمانی که رسید باربری که حاوی مشخصات و راههای تماس شما است و در انتها مهر باربری به آن می‌خورد برایتان فرستاده شد زحمت کشیده و مابقی مبلغ را تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما