قیمت روز کشمش انگوری زرد ملایر

جهت استعلام قیمت روز کشمش انگوری زرد رنگ ملایر، بناب و ملکان که از بهترین کشمش های صادراتی در ایران محسوب می شود شما می توانید به صورت مستقیم از کارخانه و مدیر فروش آن جناب آقای عینی اقدام نموده و جهت ثبت سفارش کشمش با ایشان مکاتبه داشته باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش انگوری

کشمش انگوری زرد رنگ

کشمش انگوری که به آن کشمش طلایی، کشمش کالیفرنی و کشمش پلویی زرد نیز گفته می شود از بهترین محصولات صادراتی ایران محسوب گردیده و سالیانه حجم بسیار بالایی از آن را به نقاط مختلفی در دنیا به خصوص کشورهای عربی صادر می‌کنیم.

 

از بهترین تولید کنندگان این نوع کشمش در کشور ایران، آمریکا و ازبکستان می‌باشد که این محصول علاوه بر این که به آن مایع تیزاب برای خشک شدن و ماندگاری بالا میزنند برای زرد شدن بیشتر و یکنواختی این رنگ در بین تمام کشمش ها دود گوگرد هم به آن خواهند زد آن هم دو بار.

 

ملایر استان همدان نیز یکی از تولید کنندگان این محصول می باشد اما کیفیت تولیدی کشمش این منطقه در مقایسه با بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی پایین تر و متعاقبا نیز کمی ارزان تر خواهد بود.

 

به همین جهت اگر به دنبال کشمش زرد ارزانتر هستید قطعا این تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد که مناسب برای بازارهایی نظیر اوکراین، بلاروس، سوریه و عراق می باشد اما اگر محصول سوپر و درجه یک بخواهید قطعاً کشمش های بناب و ملکان را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

قیمت کشمش ملایر

خرید کشمش انگوری اعلا

کارخانه تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه نیز در زمینه تولید کشمش انگوری در مقیاس بالا از سال ۹۹-۹۸ مبادرت ورزیده است و اتفاقاً با احداث بارانداز هایی به مانند بناب و ملکان کشمش مرغوبی نیز تولید می کند.

 

با این اوصاف چون مشتریان این مرکز به دنبال بار مرغوب و اعلا هستند، ما از ملکان بار را به صورت فله و با دم از باغدار خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می‌دهیم تا بهترین گرید ممکن کشمش طلایی به دستتان برسد و جالب اینجاست کیلویی ۵۰۰ تومان ارزانتر هم از کارخانه های بناب و ملکان این بار را به شما تحویل خواهیم داد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات مختلف این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط گرفته و استعلام قیمت روز نمایید پس از آن فیلم خود بار را دریافت نموده و با دریافت نمونه‌ای که اگر تایید شد اقدام به ثبت سفارش کرده تا بار را یا حضوری درب کارخانه به شما تحویل دهیم و یا این که پشت هر مرزی که شما بگویید به شما تحویل خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما