فروش کشمش طلایی درجه ۱ از کارخانه بناب

فروش کشمش طلایی درجه ۱ از محصولات بناب و ملکان آذربایجان شرقی در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود و عزیزانی که قصد خرید این نوع کشمش را با کیفیت ممتاز و مرغوب دارند امکان فراهم کردن آن برای شما در این سایت میسر می باشد.

کشمش طلایی بناب (تصویر پایین)

کشمش طلایی بناب

کشمش طلایی درجه ۱ بناب و ملکان

منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی از تولید کنندگان اصلی یک نوع کشمش خاص در ایران است که برای صادرات بخصوص برای کشورهای عربی متمول بسیار مناسب بوده و مشتریان زیادی در داخل ایران و چه در خارج از ایران به دنبال خرید آن می باشد.

 

این محصول که نام آن کشمش طلایی یا کشمش انگوری است رنگی کاملا زرد و طلایی دارد که در اثر میزان گوگردزنی بالا به این شکل در می آید و مناطق استان آذربایجان به علت این که برای تولید آن از بارگاه استفاده می کنند و پس از سوزاندن گوگرد در زیر محصولات باعث می شود که دود آن به تمام نواحی کشمش برسد محصولی مرغوب تر تولید شده که قطعاً قیمتی درخور هم دارد.

 

اما اگر به دنبال خرید کشمش طلایی کیفیت متوسط و قیمت ارزان هستید و برای بازارهای سطح پایینی مانند عراق، سوریه، بلاروس، بلغارستان و اوکراین خرید آن را در نظر داشته باشید به شما توصیه می شود که از تولیدات ملایر خرید خود را انجام دهید چرا که محصولات این منطقه کیفیتی ضعیف تر نسبت به تولیدات استان آذربایجان داشته و طبیعتا هم قیمتی ارزان‌تر خواهند داشت.

کشمش طلایی ملایر (تصویر پایین)

کارخانه کشمش طلایی

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

در این مرکز این امکان برای مشتری فراهم شده است که ابتدا در سایت های زیر مجموعه آن که نزدیک به ۱۰ عدد می باشد اطلاعات خود را نسبت به انواع کشمش از جمله کشمش طلایی بالا برده و پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش آن که شماره تماس های ایشان در تمامی صفحات سایت قرار گرفته بتوانید اطلاعات تکمیلی از جمله قیمت به روز و نحوه ارسال داشته باشید.

 

از آنجایی که به صورت مستقیم از تولید به مصرف کشمش طلایی به دست مشتری می‌رسد این برای ایشان می‌تواند بسیار عالی باشد چون هم با قیمت مناسب تری خرید خود را انجام می دهد و هم اینکه محصولی تازه خریداری خواهد کرد.

 

کشمش طلایی محصولی حساس بوده که علی الخصوص در زمینه رنگ این موضوع شدت پیدا می کند و این توجه را داشته باشید که هر چقدر میزان کشمش های داخلی کارتون زردتر و طلایی تر باشند قیمت آن بالاتر و هر چقدر رنگ های متنوع از جمله سبز و قرمز در آن قاطی شده باشد قیمتی پایین‌تر خواهد داشت.

 

مراقب عکس های فیک در اینترنت و یا تولیدکنندگانی که محصول را زیر نور آفتاب و یا نور چراغ می گیرند باشید، چون وقتی که این محصولات به این صورت عکسبرداری یا فیلمبرداری می شود کاملا زرد و طلایی رنگ بوده و متاسفانه باعث اشتباه خریدار خواهد شد.

 

پس این نکته مهم را در نظر داشته باشید که اگر قیمت مناسب به شما داده شد، نمونه جنس را دریافت کنید و این شرط را با تولید کننده و کارخانه داشته باشید که طبق همان نمونه از شما بار خریداری می شود و پس از دریافت بار کیفیت محموله ارسالی با آن نمونه ابتدایی مطابقت داده می شود اگر در غیر اینصورت باشد طبق قراردادی که ابتدای کار نوشتید تولیدکننده باید متحمل خسارت گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما