فروش کشمش انگوری صادراتی تولید ملکان

کشمش انگوری طلایی تولید ملکان یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران محسوب می گردد که در این مرکز با بهترین کیفیت فرآوری و بسته بندی خواهد شد و درب کارخانه به مشتری داخلی و خارجی قیمت داده می شود.

فروش کشمش انگوری

کشمش انگوری تولید ملکان

ملکان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران بوده که می توان به کشمش تیزابی، کشمش آفتابی و کشمش مویز اشاره نمود. اما مهمترین محصول این منطقه کشمش انگوری طلایی است که برای صادرات بسیار مناسب بوده و کشورهای عربی از مهمترین خریداران این محصول محسوب می شوند.

 

به صورت کلی استان آذربایجان‌ شرقی در مناطقی نظیر ملکان، بناب و مراغه بهترین این نوع کشمش را نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا تولید می کنند و لازم به ذکر است که بگوییم که آمریکا به خصوص در ایالت کالیفرنیا و کشور ازبکستان از تولیدکنندگان دیگر این محصول در دنیا محسوب می گردند.

 

باغداران و کشاورزان این مناطق وقتی انگور این کشمش را چیدند پس از آغشته کردن آن به تیزاب (که برای نگه داشتن این محصول از آفات عمل می کند) آن را از آویز و سیمهای بزرگی آویزان می کنند تا آرام آرام آفتاب و نور خورشید آن را خشک کند و سپس برای اینکه این محصول رنگی طلایی به خود بگیرد دود گوگرد در زیر آن می سوزانند تا این اتفاق بیفتد.

کشمش انگوری صادراتی

فروش کشمش صادراتی در مجموعه تولیدی کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و اگر در زمینه کشمش فعالیت داشته باشید باید بدانید که این منطقه کشمش انگوری را تولید نمی کند (حداقل نه در حد کیفیت تولیدات ملکان)، به همین جهت چون مشتریان این مرکز از کشورهایی نظیر قطر، عمان، امارات، گرجستان، ارمنستان و ترکیه به دنبال خرید بهترین نوع کیفیت این بار هستند به ناچار با هزینه شخصی از بارگاه داران ملکان، بار را به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه مجموعه کشمش آراد کارهای فرآوری و بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

لازم به ذکر است تولید کننده دیگر کشمش انگوری در ایران منطقه ملایر استان همدان است که کیفیت این محصول پایین‌ تر از تولیدات ملکان بوده و قیمت آن هم حدوداً ۲۰ درصد ارزان تر می باشد که اگر بار را برای کشوری مانند بلاروس، عراق، سوریه یا بلغارستان بخواهید قطعاً می توانید از تولیدات ملایر استفاده نمایید.

 

این کشمش ها در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می گردد و بر روی کارتونی که این مرکز این محصولات را پر می‌کند هیچ شماره تماس و راه ارتباطی و حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد که این می تواند برای مشتری بسیار جذاب باشد چرا که از مشتری خود دور نخواهد خورد.

 

لازم به ذکر است برای مشتریانی که قصد دارند برای طولانی مدت با این مجموعه کار کنند این امکان هم وجود دارد که بار را بر روی کارتون هایی که اطلاعات شرکت شما بر روی آن درج شده پر کنیم که این مورد جزئیات زیادی دارد که باید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید تا ایشان شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما