فروش کشمش ارگانیک با قیمتی فوق العاده

فروش کشمش ارگانیک با قیمتی فوق العاده در این مرکز که خود، تولید و بسته بندی کننده این محصولات در تاکستان استان قزوین انجام می شود و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه از کارخانه داشته باشند.

قیمت کشمش ارگانیک

کشمش ارگانیک، به چه محصولی می گویند؟

به صورت کلی به کشمشی ارگانیک می گویند که تحت هیچ عنوانی از کود و سم غیر مجاز استفاده نکنند و اگر از مجاز آن هم استفاده می برند از میزان مشخص شده که در آزمایشات پزشکی مشخص می شود بالاتر نرود. اگر بخواهیم کمی سخت گیرانه تر عمل کنیم فقط و فقط از کود و سم طبیعی و حیوانی استفاده گردد که میزان تولید این محصولات حداقل در کشورمان بسیار کم است.

 

اما در ایران رسم بر این است که محصولاتی را که در آفتاب یا سایه خشک می شوند که اصطلاحاً به آن ها کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک می گویند را کشمش ارگانیک نام می برند که الفاظ دیگری نظیر محلی یا طبیعی نیز در مورد آن استفاده می کنند.

 

در کشمش ارگانیک تحت هیچ عنوانی نباید از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده شود و برای روغن زنی انتهای خط تولید که عموما در کارخانه های ایران از روغن پارافین خوراکی استفاده می شود باید از روغن اصل گیاهی نظیر کورتکس یا روغن آفتابگردان اصیل استفاده شود تا اصطلاحاً علاوه بر اینکه براقیت به کشمش داده شود بلکه باعث شود در کارتون، دانه های کشمش به هم نچسبند.

قیمت فوق العاده کشمش

فروش کشمش با قیمتی فوق العاده

به دو علت این ادعا در این مرکز و در این سایت می شود که قیمتی که به مشتریان خود از سراسر ایران و یا امر صادرات داده می شود قیمتی فوق العاده خواهد بود:

  1. اول اینکه هیچگونه دلال و واسطه ای در معامله شما وجود نخواهد داشت و بار از تولید به مصرف به دستتان می رسد، چه کفش فله ای باشد یا کشمش بسته بندی شده کارتونی.
  2. مورد دوم به علت فضای رقابتی و این که سهم بازار را تا حد بالایی مجموعه تولیدی کشمش آراد به خود اختصاص دهد، قیمت های انواع کشمش را رقابتی و فوق‌العاده به مشتریان اعلام می‌کند.

 

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی ۹ کیلویی این مرکز برای مراکز پخش در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۰، ۲۰۶ هزار تومان فاکتور می شود در صورتی که کارخانه های همجوار با این مرکز در تاکستان قزوین، این بار را با همان کیفیت برای مراکز پخش ۲۱۰ الی ۲۱۵ هزار تومان فاکتور می کنند.

 

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد کشمش ارگانیک در ایران را عموماً محصول آفتاب و سایه خشک می شناسند که این نوع محصولات در کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌شود که اصطلاحاً به آن کشمش فله ای می گویند. این نوع محصول با بهترین کیفیت ممکن در کارخانه مجموعه تولیدی آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده آماده و امکان فروش آن را از گونی های ۴۰ کیلویی به بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما