فروش مویز سیاه بی هسته و هسته دار ارزان

فروش مویز سیاه و قرمز بی هسته و هسته دار که در واقع همان بی دانه و دانه دار هستند با قیمت ارزان تر از بازار در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید بهترین کیفیت این محصولات را دارند با واحد عرضه این سایت که خود تولید کننده انواع مویز می باشد ارتباط بگیرند.

فروش مویز سیاه

مویز سیاه و قرمز هسته دار و بی هسته

در بازار کشورمان کشمش در حجم بسیاری تولید و عرضه می گردد مویز نیز تولید اما در حجم کمتری به فروش می رسد. قبل از بالا رفتن نرخ ارز که در سال ۹۷ پیش آمد میزان درخواست برای این محصول بسیار بالا بود اما اکنون تقریباً به یک سوم چند سال پیش رسیده است و این هم به خاطر بالا رفتن نجومی نرخ آن می باشد.

 

در کشورمان هم مویز قرمز تولید می شود و هم مویز سیاه، هم نمونه با هسته و هم نمونه بی هسته، اما حجم تولید محصول سیاه خیلی کمتر از قرمز است و درصد زیادی از محصولات سیاه رنگ هم هسته دار هستند. بنابراین مویز سیاه بی هسته در ایران در حجم بسیار کمی تولید می گردد به همین جهت سعی شده از منطقه ازبکستان و افغانستان این محصولات را وارد کنند تا نیاز مشتریان داخل ایران تامین گردد.

 

در ایران گونه های مختلفی از کشمش مویز تولید می شود که عبارتند از: مویز فخری، مویز شاهانی یا شانی، مویز ریش بابا، مویز بش و نمونه های وارداتی مویز ازبک و مویز افغان که در سایزهای درشت و ریز و در کارتون ۱۰ کیلویی در بازار ایران عرضه می گردد.

فروش مویز ارزان

فروش مویز با قیمت ارزان تر از بازار

از این جهت که این مرکز خود تولید کننده انواع کشمش و مویز است شما می توانید با قیمت ارزان تر از بازار نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید. علاوه بر این که بار تازه و مرغوب به دستتان می رسد وقتی محصول را با نرخ مناسب تر خریداری می کنید طبیعتاً با نرخ مناسب تری هم به فروش خواهید رساند و این حاشیه سود شما را بالا خواهد برد.

 

لازم به ذکر است انواع مویز ممکن است هم به صورت فرآوری شده بدون دم و شاخه و در کارتون عرضه گردد و هم به صورت فله ای که دم و شاخه خواهد داشت و در کیسه عرضه می گردد، این دیگر بستگی به نیاز شما دارد که کدام محصول را در نظر داشته باشید.

 

برای ارتباط راحت تر شما شماره تماس مدیر فروش کارخانه کشمش مجموعه آراد را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی با ایشان ارتباط گرفته و استعلام ‌قیمت نمایید، فیلم محصولات را دریافت و اقدام به ثبت سفارش نموده و بار را از طریق باربری و یا خرید حضوری درب کارخانه تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما