صادر کننده کشمش تیزابی عمده

مدیر فروش کارخانه تولید انواع کشمش در تاکستان که خود صادر کننده این محصولات از جمله کشمش تیزابی به صورت عمده و تناژ بالا می باشد در این سایت حضور دارد و پاسخگوی تلفنی مشتریان از سراسر دنیا خواهد بود.

 

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی یکی از عمده ترین محصولات ایران در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی است که تقریباً در اکثر مناطقی که انگور تولید می شود این محصول را هم تولید می‌ کنند که در دو حالت کلی بی هسته و هسته دار تولید آن انجام می گیرد که قطعاً مشتریان نمونه بی هسته بسیار بیشتر از هسته دار می باشد.

 

وقتی که انگور را در اواسط شهریور ماه چیدند برای تولید کشمش تیزابی ابتدا آن را در مایع تیزآب داغ به مدت چند ثانیه فرو برده و سپس در آفتاب پهن می‌کنند تا طی کمتر از یک هفته این محصول را تبدیل به کشمش مورد نظر کند و در ادامه ممکن است به آن گوگرد بزنند و هم نزنند که اگر بزنند همان محصول تیزابی می‌شود که همه ما میشناسیم و اگر نزنند تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد.

 

حال برای فرآوری محصول را به کارخانه می‌آورند و مدیر تولید مجموعه آنها روی خط تولید ریخته و کارهای فرآوری و شستشو و در انتها سورتینگ روی محصول مورد نظر انجام می شود که در ادامه محصول درجه ۱ تبدیل به همان کشمشی می شود که می‌ شود آن را صادر کرد و یا در بازار داخلی به فروش رساند.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی) ⇓

صادر کننده عمده کشمش

صادرات مستقیم انواع کشمش

ویژگی بارزی که این مجموعه و این کارخانه دارد این است که علاوه بر اینکه تولید انواع کشمش را انجام می‌دهد که بر چهار دسته تقسیم می‌شود و به همگی آنها کشمش پلویی می گویند، بلکه می‌تواند صادرات صفر تا صد آن ها را نیز برای مشتری خود انجام دهد.

 

به عنوان مثال برخی از مشتریان این کارخانه خارج از کشور هستند و اصلاً شخصی را در داخل ایران ندارند که پروسه صادرات محصول را انجام دهد به همین جهت این مجموعه کارمندی به منظور انجام همین کار استخدام کرده است تا باری را که مجموعه تولیدی کشمش آراد آن را تولید کرده بتواند تمام کارهای اداری مربوط به صادرات محصول را اعم از بهداشت، استاندارد، گمرک و هماهنگی جهت بارگیری و ترانزیت محموله را انجام دهد.

 

همکاری دیگری که این شرکت می تواند با شما داشته باشد این است که بر روی کارتون هایی به عنوان مثال کشمش تیزابی را در آن پر می کند، اطلاعات شما و راه های ارتباطی شما بر روی آن درج گردد و به این صورت علاوه بر این که کلاس کاری شما بالاتر خواهد رفت، دیگر از مشتری خود هم دور نخواهید خورد و خریدارتان تنها شما را می شناسد.

 

لازم به ذکر است برای بازار داخل محصولات اشاره شده در کارتون های ۹ کیلویی بسته‌ بندی می‌شود اما برای صادرات عموماً ۱۰ کیلویی خالص استفاده کرده که برای برخی از خریداران امکان پر کردن آنها در کارتون ۵ کیلویی خالص هم وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما