شیره کشمش و انگور بسته بندی شده ارزان قیمت

شیره کشمش و شیره انگور درجه یک ملایر همدان و تاکستان قزوین با قیمت ارزان که به صورت بسته بندی شده می باشد در این مرکز ارائه شده و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند می توانند با جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرند.

قیمت شیره کشمش

شیره کشمش و شیره انگور

یکی دیگر از مشتقات انگور، این میوه پر خاصیت انواع ‌شیره می‌ باشد که از کشمش و انگور تولید می شود. فروش شیره کشمش و شیره انگور نیز در بازار ایران انجام شده و مشتریان زیادی به دنبال خرید این محصولات هستند.

 

از بهترین تولیدکنندگان این دو محصول منطقه ملایر همدان و تاکستان استان قزوین است که عموما به صورت دبه ای به فروش می رسد و متاسفانه در حال حاضر اکثر شیره هایی که شما در بازار ایران و در عطاری ها مشاهده می کنید به شدت تقلبی است و در آن هر چیزی جز محصول اصلی ریخته شده است.

 

با وجود اینکه این مرکز به صورت تخصصی در بحث صادرات کشمش و تولید و بسته بندی این محصول فعالیت می کنند اما چون مشتریان ایشان انواع شیره نیز طلب می کنند به ناچار مجبور هستیم که نیاز این دسته از مشتریان را نیز تامین کنیم.

 

شیره انگور که در این مرکز عرضه می گردد کاملاً طبیعی بوده و بدون ذره ‌ای شکر تقدیم مشتریان می شود اما در شیره کشمش شکر هم ریخته می شود که در دو کیفیت مختلف وجود دارد یکی که میزان شکر آن کم است و دیگری که علاوه بر این که در آن شکر زیاد می ریزند هر چیز دیگری که دارای قند باشد نیز به آن قاطی میکنند که طبیعتاً مناسب برای خوراک دام و طیور خواهد بود.

قیمت شیره انگور

انواع شیره با قیمت مناسب

در این مرکز سعی شده به جای اینکه از بازاریابی های حضوری و فرستادن نفرات مختلف در مغازه ها و فروشگاهها استفاده شود اقدام به ایجاد سایت های متعددی کرده که علاوه بر اینکه از سراسر ایران با این مرکز تماس می گیرند بلکه ایرانی های متعددی در سرتاسر دنیا نیز ارتباط گرفته و سفارش محصول می دهند.

 

به همین جهت بهترین قیمت انواع کشمش و شیره تقدیمتان می گردد آن هم در کنار کیفیت محصولات. این به معنای تعریف کردن بار نیست و اتفاقاً گاهی اوقات این مرکز قیمت های بالاتری از بازار هم می دهد اما وقتی مشتری متوجه می‌شود که بار مرغوب و باکیفیت خریداری می کند دیگر به دنبال این نیست که در بازار به دنبال قیمت ارزان و بار کم کیفیت باشد.

 

لازم به ذکر است مبدا ارسال این محصولات یا تاکستان قزوین است و یا شهر شیراز که بارهای اشاره شده در آن تولید و بسته بندی می گردند.

 

از آن جایی که شماره تماس مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی را در صفحات این سایت قرار داده ایم شما می توانید مستقیماً با ایشان برای بحث دریافت استعلام قیمت شیره کشمش و شیره انگور اقدام نموده و مشاوره در مورد این محصولات نیز به صورت رایگان دریافت نمایید. سفارش محصولات نیز از طریق ایشان ثبت خواهد شد و ارسال آن را نیز می توانید با ایشان هماهنگ کرده که به چه صورت این مورد انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما