خرید کشمش مویز شانی با قیمت مناسب

خرید کشمش مویز شانی که رنگی سیاه دارد و هسته دار هم می باشد با قیمت مناسب در این مرکز عرضه می گردد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با کیفیت مرغوب و درجه یک دارند می توانند با قسمت عرضه کارخانه ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش مویز

کشمش مویز شانی

یکی از انواع محصولاتی که در بازار کشمش ایران تولید می گردد کشمش مویز شانی می باشد. این محصول که در حجم پایینی هم توسط باغداران ایرانی تولید می گردد به صورت هسته دار بوده و رنگی کاملا سیاه دارد که از تولید کنندگان اصلی آن می توان به مناطق متعدد استان فارس، تاکستان شهر قزوین، ملایر همدان و مناطقی از استان کردستان اشاره نمود.

 

خواص این محصول به گونه ای است که حتی اشخاصی که دارای ضعف جسمانی هستند وقتی که به دکتر مراجعه می کنند گاهی اوقات مصرف این محصول را توصیه می کند. این نوع کشمش که عموماً به صورت فله ای و در کیسه و گونی عرضه می گردد دارای قیمت بالایی نیز می باشد که بیشتر به خاطر موجودی کم این محصول می باشد.

 

به صورت کلی مویز سیاه دارای خواص زیادی برای بدن می باشد که اگر یک سرچ ساده در اینترنت انجام دهید متوجه این موضوع خواهید شد و لازم به ذکر است که به هر محصول سیاه رنگی مویز شانی گفته نمی شود و بسیاری از محصولات سیاهی که در بازار کشمش و مویز ایران می بینید وارداتی بوده که به آن مویز ازبک و مویز افغان می گویند.

خرید مویز مناسب

خرید مویز با قیمت مناسب

محصولات متفاوتی در زمینه انواع مویز در کشورمان موجود است که ممکن است مویز قرمز هسته دار، مویز سیاه هسته دار و مویز سیاه بی هسته باشد که هر کدام از این محصولات نیز به حالت های متفاوتی در کشورمان وجود دارند. لازم به ذکر است هر چقدر سایز مویز درشت تر و تعداد دانه های موجود در آن کمتر یا اصلاً بیدانه باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 

برای خرید این محصولات ابتدا باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید فیلم محصول را در یکی از شبکه‌های اجتماعی دریافت نمایید و این اطمینان را داشته باشید بار ارسالی مطابق با همان فیلمی است که در ابتدا برایتان ارسال شده که البته قانونی در مورد کشمش ها وجود دارد و آن این است که تلرانس ۵ درصد در مورد کیفیت و ظاهر محصول کاملاً طبیعی است.

 

از این جهت گفته می شود قیمت مناسب محصولات چون بدون واسطه و مستقیم این محصولات را از مرکز تولیدی خریداری خواهید کرد و در ضمن به همان اندازه که کیفیت دریافت می‌کنید نرخ آن را نیز پرداخت خواهید کرد به خاطر همین هم نگفتیم ارزان‌ تر از بقیه عرضه کنندگان چون:

 

با دستکاری کردن در کیفیت محصول و قاطی کردن محصول سال گذشته و یا غوره در میان بار، این امکان وجود دارد که با قیمت بسیار ارزان تر محصول به دستتان برسد که در این مرکز این اتفاق نخواهد افتاد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما