خرید کشمش آفتابی + فروش با قیمت مناسب

یکی از محصولاتی که در بازار ایران خرید و فروش آن بسیار انجام می گیرد کشمش آفتابی نام دارد که خرید آن را می توانید در همین مجموعه کشمش آراد که با قیمت مناسب و درب کارخانه این محصول را به فروش می رساند، انجام دهید.

کشمش آفتابی چیست؟

همانطور که از اسم آن بر می آید به انگوری که در آفتاب خشک می شود و تبدیل به کشمش می گردد کشمش آفتابی می گویند این محصول را باغدار و کشاورز تولید می کند و روال خشک شدن آن در شهریورماه خواهد بود که ممکن است تا اوایل مهرماه هم طول بکشد.

اما کشمش آفتابی به دو صورت در بازار ایران عرضه می گردد یکی همان به صورت فله ای که دارای دم و شاخه می باشد و دیگری زمانی است که کارهای فرآوری و بوجاری در خط تولید روی آنها انجام می‌گیرد که در این صورت به محصول حاصل کشمش پلویی می گویند اما برخی همچنان به آن آفتابی نیز می گویند.

کشمش آفتابی چیست؟

انواع کشمش آفتابی

در بالا گفتیم که کشمش آفتابی به دو دسته تقسیم می شود یکی فرآوری نشده و فله ای آن است که در کیسه و گونی عرضه آن انجام می گیرد و دیگری زمانی است که کارهای دم کنی، شستشو، روغن زنی، سورتینگ و بسته بندی روی آن انجام می‌شود که به محصول حاصل پلویی می گویند، هر دو محصول بیشتر جهت عرضه در بازار داخلی کاربرد دارد تا بحث صادرات.

رنگ این محصولات قرمز یا سرخ بوده که به اشتباه برخی به آن سیاه می گویند، مشخصه آن بدون هسته بودن آن است و اینکه از هیچ مایع تیزاب و یا دود گوگردی در تولید آن استفاده نخواهد شد.

انواع کشمش آفتابی

تولیدکننده های اصلی کشمش آفتابی

تقریباً در تمام مناطق تولیدکننده انگور، این کشمش را تولید می کنند چون روال تولید آن آسان است و کافیست پس از چیدن انگور آن را بر روی زمین پهن کنند تا نور خورشید طی حدود ۱۵ روز آن را تبدیل به کشمش آفتابی کند.

اما اگر قرار باشد اصلی ترین تولیدکننده آن را نام ببریم قطعاً ابتدا باید نام تاکستان استان قزوین را اشاره کنیم که در کنار ملایر که دیگر تولیدکننده آن است بیشترین سهم تولید کشمش آفتابی را در کشورمان به خودشان اختصاص می دهند.

تولیدکننده های اصلی کشمش آفتابی

فروش کشمش آفتابی با بهترین قیمت

این ادعا را داریم که مجموعه تولیدی کشمش آراد رقابتی ترین قیمت ممکن را در کشورمان برای مشتری در نظر دارد و اصلاً به هم به این جمله اکتفا نکنید و باید نمونه جنس دریافت کنید که در کنار تولیدات سایر کارخانه ها قرار داده تا به خوبی متوجه این موضوع شوید. موردی که بارها مشتریان به خودمان این موضوع را گفته اند.

مثالی در این مورد می زنیم: کشمش پلویی تولید این مجموعه در کارتون های ۸ و نیم کیلویی خالص در حال حاضر که در آذر ۱۴۰۱ هستیم هر کارتون ۵۴۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود در صورتی که برندی مانند شهدانه که در بازار تهران هم بسیار پر فروش است همین کیفیت (حتی پایین تر) را دقیقا ۵۶۰ هزار تومان برای بنکداران فاکتور می کند.

فروش کشمش آفتابی با بهترین قیمت

آیا می توان به صورت چکی کشمش خریداری کرد؟

نکته مهمی که وجود دارد این است که مشتری می‌تواند به صورت چکی هم در این مجموعه کشمش خریداری کند که البته حدود ۱۵ درصد را باید ابتدا به عنوان بیعانه پرداخت کند و مابقی را چکی. اما چند نکته در مورد این موضوع وجود دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم:

ابتدا شماره حساب چک شما از بانک استعلام می گردد که باید دارای شرایط زیر باشد تا امکان چکی فروختن بار فراهم باشد:

  • از افتتاح حساب شما سه سال بگذرد.
  • هیچگونه چک برگشتی در این مدت نباید داشته باشید.
  • به همان اندازه که قصد چک کشیدن دارید دو برابر آن باید در طول ماه تراکنش داشته باشید.

اگر این ویژگی را داشتید برای فروختن چکی کشمش، در خدمت شما خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما