خرید مویز افغان بدون هسته با بهترین قیمت در بازار

خرید مویز افغان و مویز ازبک بدون هسته با بهترین قیمت در بازار را می توانید در همین سایت تجربه کنید و این محصولات را وارداتی می باشند در کارتون های ۱۰ کیلویی تهیه نمایید. تمام سفارشها از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

خرید مویز بدون هسته

مویز افغان و ازبک در بازار ایران

به صورت کلی از آنجایی که کشمش و مویز در بازار ایران در حجم بسیار بالایی تولید می گردد لذا نیاز به واردات این محصولات در کشورمان نیست، اما برای تامین نیاز برخی مشتریانی که قصد دارند مویز بدون هسته سیاه که کشاورزان و باغداران ایرانی آن را در مقیاس کمی در کشورمان تولید می کنند اقدام به وارد کردن دو محصول پرفروش و پرطرفدار ازبکستان و افغانستان می کنند.

 

این دو محصول، مویز ازبک و مویز افغان است که بدون هسته بوده و در سایز های ریز، متوسط و درشت در بازار کشورمان عرضه می‌شود. عموماً بسته بندی های این محصولات کارتون های ۱۰ کیلویی خالص است که یا از طریق استان خراسان وارد کشور می‌شوند و یا از طریق دبی به ایران وارد می گردند.

 

در حالت کلی محصول ازبک کمی خوش طعم تر و دلچسب تر از نمونه افغان می باشد و به همین جهت نرخ آن نیز کمی بالاتر است. البته از زمانی که نرخ دلار جهش بی سابقه ‌ای در کشورمان در اوایل سال ۹۷ داشت، نرخ این محصولات که دقیقاً با دلار محاسبه می گردد بالا رفته و به همین جهت مشتریان آن نیز کمتر از گذشته شده است.

خرید مویز افغان

خرید مویز سیاه با قیمت مناسب

مشتری این امکان را دارد که به صورت مستقیم و بی واسطه از وارد کننده این محصولات خرید مویز سیاه انجام دهد. مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و به صورت تخصصی بر روی این محصول و صادرات آن فعالیت می‌کند اما برای تامین نیاز مشتریان خود نیاز است که این محصولات را نیز در سبد خود داشته باشد.

 

به همین جهت وارد کننده ای با این مجموعه همکاری داشته و محصولات این مرکز را تامین می کند آن هم با قیمت مناسب تر نسبت به بازار. نمونه‌ای را خدمتتان عرض می کنیم: مویز سیاه ازبک مخلوط سایز ۱۰ و ۱۱ در این مرکز برای سفارشات ۱۰ کارتون ۷۵ هزار تومان قیمت می خورد در حالیکه عرضه کننده های دیگر، این محصول آن را به قیمت ۸۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسانند.

 

خرید این محصولات نیز از طریق مدیر فروش مجموعه امکان پذیر است و شما می توانید ابتدا تماس تلفنی با ایشان گرفته و پس از استعلام قیمت به روز با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت نمایید. بار که تحویل باربری شد و رسید آن برایتان ارسال گردید زحمت تسویه را خواهید کشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما