تولید کشمش مویز فخری دانه دار با مناسب ترین قیمت

تولید کشمش مویز فخری دانه دار با مناسب ترین قیمت ممکن در این مرکز انجام می شود و این تولیدات را که از مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد به سراسر کشورمان عرضه و پخش خواهیم نمود.

قیمت کشمش فخری

کشمش یا مویز فخری دانه دار

به مانند کشمش، مویز نیز از خرید و فروش بالایی در کشورمان برخوردار است تا جایی که برای تامین نیاز درصد زیادی از مشتریان در داخل کشورمان اقدام به واردات محصولاتی از ازبکستان و افغانستان می کنند که در کشورمان معروف به مویز ازبک و مویز افغان می‌باشد.

 

اما ایران نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت دارد و یکی از محصولاتی که در مقیاس بالایی تولید می کند کشمش مویز فخری نام دارد. البته لازم به ذکر است که به این محصول هم مویز می‌گویند و هم کشمش و یکی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و منطقه دشمن زیاری و بوانات استان فارس می باشد.

 

سایزهای مختلفی از این محصول تولید می‌شود اما همه آنها دانه دار می باشد. این محصول را هم به صورت فرآوری شده و در کارتون می فروشند و هم به صورت فله ای و با دم و شاخه که با کیسه و گونی حمل می شود.

 

دیگر مویز هایی که در داخل کشورمان تولید می‌شود می‌توان به مویز شانی، مویز رطبی، مویز ریش بابا و مویز بش اشاره نمود که برخی از این محصولات به کشورهایی نظیر عمان و قطر نیز صادر می کنند. رنگ این محصولات نیز هم سیاه و هم قرمز یا سرخ می باشد.

قیمت مویز فخری

مناسب ترین قیمت انواع کشمش و مویز

شما در این مرکز مستقیماً با مرکز تولیدی وارد همکاری خواهید شد و محصولات را بدون واسطه و مستقیماً دریافت می کنید و به همین جهت هر محصولی را که خریداری کردید با مناسب ترین قیمت ممکن خواهد بود اما نه به بهای از دست دادن کیفیت.

 

متاسفانه درصدی از کارخانه ‌های کشمش و مویز در کشورمان در کیفیت بار دستکاری می کنند و بدون آنکه به مشتری خود بگویند، با کم کردن کیفیت (نه در ظاهر) قیمت بار را پایین تر می آورند. مشتری هم به خیال اینکه بار ارزان خریده خوشحال و خشنود است فارغ از اینکه داستانهایی پشت این محصول نهفته می‌باشد.

 

این مرکز امکان تامین هر میزان حجمی از انواع تولیدات خود را دارد به این جهت که خود کارخانه دار است و شما با یک مرکز پخش یا واسطه و یا شرکت بازرگانی وارد معامله نخواهید شد و این به شما این اطمینان را خواهد داد که بار مورد توافق، همیشه و در طول سال موجود خواهد بود با همان کیفیت ارسالی.

 

مویز فخری نیز در انبار موجود بوده و شما می توانید سفارش آن را هم به صورت حضوری در تاکستان و هم به صورت غیر حضوری و سفارش اینترنتی در هر شهری از ایران که هستید بدهید که بار از طریق باربری برایتان ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما