تولید کشمش سایه خشک بیدانه با مناسب ترین قیمت

در مجموعه تولیدی کشمش آراد، کشمش سایه خشک بیدانه یا بی هسته با مناسب ترین قیمت تولید می گردد و مشتریانی که قصد خرید محصول شیرین و ارگانیک را دارد می تواند نیاز خود را با بهترین نرخ تامین نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش سایه خشک

کشمش سایه خشک بیدانه

به صورت کلی انگور را به ۴ روش تبدیل به کشمش می کنند، انگوری که باغدار آن را در اواسط شهریورماه می چیند و کار خشک کردن آن را نیز عموماً خود انجام می‌دهد:

  1. یا محصول را در مقابل آفتاب بر روی زمین پهن می کنند.
  2. محصول را ابتدا به مایع تیزاب آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌کنند.
  3. به کمک دستگاهی مانند مایکروفر، انگور را خیلی سریع و تقریباً بدون ضایعات تبدیل به کشمش می کنند.
  4. و یا اینکه در سایه و مکانی مسقف انگور را از سیم های مفتولی آویزان تا آرام آرام انگور تبدیل به کشمش شود.

 

موضوع ما همان مورد آخری است که کشمش سایه خشک نیز به آن می گویند که ممکن است هم محصول بیدانه را به این صورت تولید کنند و هم دانه دار را و اگر به دنبال مویز یا کشمش ارگانیک هستید قطعاً روش سایه خشک بهترین حالت ممکن را به شما تحویل خواهد داد.

 

لازم به ذکر است که کشمش سایه خشک عموما در کارخانه فرآوری نمی شود و به همان صورت و خشکباری به فروش می رسد قیمت آن نیز از کشمش آفتاب خشک بالاتر بوده و با حجم بسیار کمتری نسبت به آفتابی تولید می گردد.

قیمت کشمش بیدانه

قیمت مناسب انواع کشمش

اینکه می‌گوییم قیمت مناسب کشمش به این معنی نیست که ارزان تر از جاهای دیگر است بلکه شما در این مرکز متناسب با کیفیت دریافتی نرخ آن را نیز پرداخت خواهد کرد و این تضمین را می‌دهیم که پولی که شما پرداخت می کنید و جنسی که دریافت میکنید قطعاً ارزش آن را خواهد داشت.

 

محصول سایه خشک نیز به مانند کشمش آفتاب خشک در کشورمان که هر دو در حقیقت محصول فله ای هستند در کیسه عرضه می شود، حال مشتری ممکن است بگوید که برای من بار را تمیز کنید یعنی بدون دم و شاخه باشد یا ممکن است که بگوید به همان صورتی که هست و انگور خشک شده را برای بنده بفرستید.

 

عرضه محصولات در این مرکز به گونه ای است که بار از طریق باربری های اتوبوسی یا کامیونی و یا حتی ارسال با وانت به سراسر ایران پخش می گردد. این مورد را نیز یادآور می‌شویم که کشمش تاکستان دارای بیشترین میزان قند در بین محصولات ایرانی است آن هم به علت قند بالای انگورهای آن که درصد بسیاری از آن تبدیل به کشمش می شود و میزان بسیار کمی فروش تازه خوری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما