آخرین قیمت کشمش پلویی صادراتی

جهت استعلام آخرین قیمت کشمش پلویی صادراتی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی مشتری می تواند در این مرکز به صورت مستقیم با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی داشته باشد.

کشمش انگوری

قیمت کشمش پلویی

فرآوری انواع کشمش پلویی صادراتی

کشمش پلویی نامی که آن را بارها شنیده ایم و ایران یکی از تولید کنندگان انواع این محصول عالی برای صادرات می باشد. به واقع هر نوع کشمشی را که بتوان جهت طبخ در کنار برنج و آشپزی استفاده کرد به آن کشمش پلویی گفته می‌شود که دارای رنگ های متفاوت است و هر کدام شیوه فرآوری مجزایی از هم دارند.

 

به صورت کلی انواع این محصولات را در پایین توضیح می دهیم تا شمایی که قصد خرید آن را دارید به خوبی با آن آشنا شده و سپس ثبت سفارش نمایید:

  1. پلویی قرمز: در حقیقت کشمش آفتابی می‌باشد که در کارخانه کارهای فرآوری روی آن انجام گرفته و رنگ آن سرخ می باشد.
  2. پلویی زرد: در حقیقت همان کشمش انگوری یا طلایی بوده که به علت استفاده زیاد از گوگرد به رنگ کاملا زرد تبدیل می شود.
  3. پلویی قهوه ای روشن: در حقیقت همان کشمش تیزابی سلطانی است.
  4. و پلویی قهوه ای تیره: که همان محصول تیزابی بالا است که به آن کشمش خرمایی می گویند با این تفاوت که به آن گوگرد می زنند ولی به این محصول عمل گوگرد زنی انجام نمی گیرد.

کشمش خرمایی

کشمش پلویی صادراتی

قیمت کشمش پلویی صادراتی

متاسفانه شرایط کشورمان به گونه‌ای شده که قیمت هر محصولی در ایران ممکن است روزانه تغییر کند و این برای هر مجموعه بسیار سخت است که به مشتری خود اعلام کند که قیمت افزایش پیدا کرده، در صورتی که همه کسانی که در ایران فعالیت دارند به خوبی می دانند که چرا نرخ ها ممکن است به روز افزایش پیدا کند.

 

به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید مستقیم و بدون واسطه با ایشان صحبت کنید، استعلام قیمت بگیرید و اقدام به دریافت مشاوره در مورد موارد گوناگونی که در ارتباط با صادرات و یا فروش در بازار داخلی این محصول پیش می آید بپرسید.

 

اما قیمت این محصولات برای صادرات به ترتیبی که در بالا به آن پرداخته شده و توزیع آن را به تفکیک دادین عبارتند از:

  1. پلویی قرمز کیلویی ۲۶ هزار تومان
  2. پلویی زرد کیلویی ۳۴ هزار تومان
  3. پلویی قهوه ای روشن کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان
  4. پلویی قهوه ای تیره کیلویی ۲۴۰۰۰ تومان

 

نرخ هایی که در بالا به آن پرداخته شد مربوط به اواسط مرداد ۱۴۰۰ بوده و تمامی بسته بندی های کشمش صادراتی در این مرکز به صورت ۱۰ کیلویی خالص لحاظ می گردد در صورتی که امکان پر کردن آنها در کارتون ۵ کیلویی هم با همان قیمت های بالا وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما