کشمش آفتابی بی دانه | کیسه ای و بسته بندی

اگر به دنبال خرید کشمش آفتابی بی دانه هستید هم نمونه دستچین شده آن در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و هم نمونه بوجاری شده آن در کارخانه در قالب بسته‌ بندی کارتونی در این مجموعه تولید می‌ شود و مشتری اگر قصد خرید مستقیم از کارخانه را داشته باشد یکی از انتخاب‌ های آن می‌ تواند خرید از کارخانه کشمش آراد باشد.

کشمش آفتابی بی دانه

اگر قرار باشد که یک محصول را نام ببریم که بیشترین میزان تولید را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد کشمش آفتابی نام دارد و از این جهت که برای تولید آن قرار نیست هزینه‌ ای انجام شود بسیار پرطرفدار است از طرفی همان نمونه تبدیل شده انگور به کشمش نهایتاً دستچین شده باغدار است به فروش می‌رسد و هم نمونه بوجاری شده آن در کارخانه‌ ها پس به دو صورت می‌ توان کشمش آفتابی را در بازار یافت و توجه به این نکته هم بسیار ضروری است که هم نمونه دانه‌ دار این کشمش تولید می‌ شود و هم نمونه بی دانه آن که قطعاً کیفیت نمونه بی دانه و البته قیمت آن از نمونه دانه‌ دار بیشتر است.

با وجود اینکه برای تولید محصول آفتابی هیچ هزینه‌ مالی صورت نمی‌ گیرد اما دو مورد بسیار مهم در مورد این اتفاق وجود دارد که در پایین اشاره می‌ کنیم:

  1. در طی مدت زمان تبدیل انگور به کشمش که حدوداً ۱۵ روز طول می‌ کشد باغدار و کشاورز باید در کنار محصول خود نگهبانی دهد تا خدای نکرده دچار دستبرد نشود، این اتفاق به کرات برای باغداران در سراسر کشورمان پیش آمده است.
  2. از طرفی اگر طی مدت زمان اشاره شده باران ببارد ممکن است زحمات یک ساله باغدار و کشاورز از بین برود پس ریسک تولید کشمش آفتابی نسبت به محصولی به مانند تیزابی که نهایتاً ۵ روزه آماده می‌ شود بسیار بیشتر است.

روال تولید محصول آفتابی هم بسیار ساده است کافیست وقتی که انگور در شهریورماه چیده شد آن را بر روی زمین باغ یا آسفالت پهن کرده تا شدت نور آفتاب طی مدت زمان اشاره شده کشمش را پدید آورد، هرچند در نظر داشته باشید به عنوان مثال اگر هوا ابری باشد قطعاً این پروسه بیشتر طول خواهد کشید.

جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش و عضو هیئت مدیره کارخانه کشمش آراد ⇓

کشمش آفتابی بی دانه

کشمش آفتابی کیسه ای و بسته بندی کارتونی

در بالا گفته شد که کشمش آفتابی یا آفتاب خشک هم به صورت همان خشک شده انگور که دارای دم، شاخه و ضایعات است به فروش می‌ رسد که البته برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد و فقط در بازار داخل خرید و فروش آن انجام می‌ شود و هم نمونه بوجاری شده آن در کارخانه‌ ها یعنی اگر محصول اشاره شده را که دارای دم، شاخه و سنگریزه است را به کارخانه‌ ها بیاورند و کارهای بوجاری و شستشو روی آن انجام دهند پس از سورت کردن کشمش، محصولی که در انتهای خط تولید قرار می‌ گیرد به آن کشمش پلویی می‌ گویند و این محصول هم در بازار داخل بسیار پرفروش است.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کارخانه کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید از تولیدکنندگان کشمش در هر دو حالت اشاره شده است و شما می‌ توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته شده است جهت استعلام قیمت روز و هرگونه سوالی که مربوط به دو محصول اشاره شده  می‌ باشد را از ایشان جویا شوید و اطمینان داشته باشید پاسخ خود را دریافت می‌ کنید.

اگر کشمش آفتابی را برای مصارف آبگیری در نظر داشته باشید بسته‌ بندی آنها به صورت کیسه‌ ای و در گونی می‌ باشد که از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر است و اگر آنها را به صورت بوجاری شده کارخانه می‌ خواهید در بازار داخل آنها را در قالب کارتون ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون می‌ باشد به دست مشتری می‌ رسانیم. این امکان که می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه در این مجموعه خرید از کارخانه داشته باشید می‌ تواند بسیار عالی باشد از طرفی امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان در هر جایی از ایران محفوظ است با وجود اینکه یک سوم تمامی مشتریان این کارخانه غیرحضوری هستند حتی یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده اند.

محصول پلویی، بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی کیسه ای و بسته بندی کارتونی

خرید و قیمت کشمش آفتابی

با وجود اینکه قیمت‌ های کشمش آفتابی در صفحات این سایت قرار داده خواهد شد اما متاسفانه به علت نوسان‌ های مکرر قیمت کشمش، شماره تماس مدیر فروش این کارخانه را قرار داده‌ ایم تا بتوانید به روز استعلام بگیرید. به عنوان مثال در فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ قیمت کشمش آفتابی بسیار پر نوسان و البته اکثراً رو به بالا بود و حتی ممکن بود طی ۲۴ ساعت قیمت چند هزار تومان گران شود و از این جهت که چون هیچ نظارت و بازرسی از سمت بالا دستی‌ ها نمیشد به راحتی دلالان این فرصت را می‌ یافتند که قیمت‌ ها را افزایشی کنند.

اما در حال حاضر که در انتهای تیر ۱۴۰۳ هستیم قیمت‌ ها در ثبات کامل به سر می‌ برد بگذارید خیلی راحت بگوییم آنقدر نرخ‌ ها بالا رفته است که بازار توان خرید کشمش با قیمت‌ های بیشتر از این را ندارد و از این جهت که حدود دو ماه دیگر فصل جدید کشمش شروع می‌ شود و با افزایش موجودی نسبت به فصل گذشته مواجه هستیم قطعاً قیمت‌ ها باید کاهشی شود و باغداران و کشاورزان و یا بهتر بگوییم دلالانی که اقدام به جمع آوری بار کرده بودند باید بار خود را به هر صورتی که هست و با هر قیمتی رد کنند.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

برای فصل جدید یعنی حدود دو ماه دیگر پیش بینی قیمت کشمش آفتابی به صورت فله‌ ای یعنی همان خشک شده انگور محدوده ۶۵ تا  ۷۰ هزار تومان می‌ باشد محصولی که در حال حاضر کیلویی ۹۰ هزار تومان قیمت می‌ خورد و اگر کشمش دستچین شده باغدار را بخواهید به صورت پکتین دار و شسته نشده کیلویی ۹۸ هزار تومان، پشت لیزری آفتابی کیلویی ۸۸ هزار تومان و کشمش پلویی آفتابی در قالب کارتون هشت و نیم کیلو خالص یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان در قالب جنس سوپر یا دوبار سورت شده و یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان در قالب جنس درجه یک و یک بار سورت درب این کارخانه فاکتور می‌ شود.

محصول آفتابی دستچین شده باغدار ⇓

خرید و قیمت کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما