مرکز پخش کشمش آفتابی در تهران

مرکز پخش کشمش آفتابی در تهران در این مجموعه یعنی کارخانه کشمش آراد امکان‌ پذیر بوده و مشتری می‌ تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را از کارخانه انجام دهد، البته قبل از همه چیز باید با شخص مدیر فروش این مجموعه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرد.

کشمش آفتابی

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم بسیار زیادی تولید می‌ شود کشمش آفتابی یا آفتاب خشک نام دارد که این محصول از این جهت که برای خشک کردن انگور از شدت نور آفتاب استفاده می‌ کنند به این نام شهرت یافته است. محصول اشاره شده تقریباً در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند تولید می‌ شود چون روال تولید آن ساده است اما با وجود اینکه هیچ هزینه‌ ای باغدار یا کشاورز برای تولید محصول اشاره شده نمی‌ دهد اما باید در طی مدت زمان تبدیل انگور به کشمش که حدود ۱۵ روز طول می‌ کشد در کنار بار نگهبانی دهد تا خدای نکرده دچار دستبرد نشود، البته اگر طی این مدت باران هم ببارد خسارت بسیار زیادی به محصول وارد خواهد آورد.

همان گونه که ما انگور دانه‌ دار و انگور بی‌ دانه داریم در مورد کشمش نیز همین موضوع صدق می‌ کند. به همان صورت که انگور دانه‌ دار ارزان‌ تر از نمونه بی دانه است در مورد کشمش نیز دقیقاً به همین صورت است به صورت کلی مردمان کشورمان دوست دارند از انگور یا کشمش بی دانه استفاده کنند به همین جهت میزان تولید نمونه بی دانه بسیار بیشتر از نمونه دانه دار است.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

از مهم‌ ترین مناطق تولیدکننده انواع کشمش آفتابی در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، ابهر استان زنجان، کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی و بوانات استان فارس است ولی قطعاً منطقه‌ ای وجود دارد که بالاترین کیفیت و البته مرغوب‌ ترین این نوع کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و آن منطقه تاکستان استان قزوین است جنس خاک این منطقه و نیز وسواس باغداران و حتی کارخانه داران این منطقه از ایران باعث تولید محصولی باکیفیت و صدالبته مرغوب می‌ شود که تقریباً در تمامی مناطق ایران اگر به دنبال خرید جنس درجه ۱ آفتابی بگردند قطعاً خرید از این منطقه را انجام می‌ دهند.

پلویی آفتابی ⇓

کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

موضوع بسیار مهم در مورد کشمش آفتابی این است که

  1. این محصول فقط در بازار داخلی فروش آن انجام می‌ گیرد و تحت هیچ عنوانی برای صادرات از آن استفاده نمی‌ کنند به علت اینکه تاریخ انقضای کوتاهی دارد و از مواد نگهدارنده‌ ای نظیر تیزاب استفاده نمی‌ گردد.
  2. موضوع دوم این است که این نوع کشمش هم به صورت بوجاری نشده که همان انگور خشک شده می‌ باشد و در اختیار باغدار و کشاورز است و در کارخانه کارهای بوجاری روی آن صورت نمی‌ گیرد به فروش می‌ رسد که جهت مصارف آبگیری مورد نیاز مشتریان در داخل کشورمان قرار می‌ گیرد و هم به صورت بوجاری شده در خط تولید کارخانه نظیر شستشو، دم‌ گیری و بسته‌ بندی عرضه آن صورت می‌ گیرد که به این نوع کشمش، پلویی آفتابی می‌ گویند.

کارخانه کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید نیز از تولیدکنندگان محصول اشاره شده در هر دو قالبی است که در بالا به آن اشاره شد یعنی چه بار را برای آبگیری در نظر داشته باشید چه نیاز به خرید کشمش پلویی داشته باشید این مجموعه می‌ تواند تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما عرضه کند. متاسفانه خیلی از سایت‌ های اینترنتی و پیج‌ های اینستاگرامی واسطه و دلال هستند و اگر حجم خریدتان پایین است خرید از آنها به صرفه می‌ باشد در غیر این صورت اصلاً توجیه اقتصادی ندارد.

اگر به دنبال خرید کشمش آبگیری باشید بدانید که بسته‌ بندی این محصولات در کیسه و گونی خواهد بود که از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر است و حداقل فروش این محصولات از ۱۰۰ کیلو به بالا خواهد بود و هم کشمش پلویی کارتونی را بخواهید بدانید که بسته‌ بندی آنها کارتون ۵ لایه است و به صورت ۹ کیلویی در بازار داخل عرضه می‌ گردد که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است، لازم به ذکر است که در این مجموعه برای صادرات از کارتون‌ های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌ کنند.

آفتابی دستچین شده باغدار برای مصارف آبگیری ⇓

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

پخش کشمش آفتابی در بازار تهران

این ویژگی که بتوانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید کشمش آفتابی را انجام دهید بسیار عالی می‌ تواند باشد چون این مجموعه از طریق مدیر فروش خود جناب آقای مصطفی عینی اقدام به پخش محصولات خود در تمامی بازارهای ایران و حتی امر صادرات کرده و به همین جهت شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته تا بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت روز را دریافت نمایید و هرگونه مشاوره‌ ای که در مورد این محصولات است را از ایشان جویا شوید.

لازم به ذکر است که اگر محصول آبگیری دستچین شده باغدار را بخواهید که پکتین‌ دار است و شسته نشده در حال حاضر که در نیمه دوم تیر ۱۴۰۳ هستیم هر کیلو ۹۸ هزار تومان قیمت می‌ خورد و اگر کشمش پلویی آفتابی را بخواهید در قالب کارتون هشت و نیم خالص و جنس درجه یک تاکستان یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که فروش کشمش آبگیری فقط به صورت نقدی است اما برای نمونه پلویی اگر حجم خرید روی تناژ باشد امکان خرید اعتباری یا چکی هم وجود دارد.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

موضوع بسیار مهمی که در این مجموعه وجود دارد این است که امکان خرید حضوری هم دارید یعنی می‌ توانید با هماهنگی کردن با شخص مدیر فروش این کارخانه جهت خرید حضوری و بازدید بار اقدام نموده و از پارت‌ های بعدی خرید، مطمئن می شوید که با یک مرکز تولیدی وارد معامله شده‌ اید نه یک دلال یا واسطه. برای مشتریان حجم بالا در مورد محصول پلویی آفتابی هم امکان دادن نمایندگی وجود دارد به گونه‌ ای که در شهرتان فقط برند اشاره شده را به شما خواهیم داد نه به شخص دیگر البته این موضوع طی چند خرید شما مشخص خواهد شد و در پارت خرید اول نمی‌ توان در مورد میزان فروش شما تصمیم گیری کرد.

آفتابی فله ای یا همان انگور خشک شده در آفتاب ⇓

پخش کشمش آفتابی در بازار تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما