فروش مستقیم کشمش طلایی 9 کیلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید علاوه بر تولید و بسته‌ بندی انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین، اقدام به فروش مستقیم محصولات خود از جمله کشمش طلایی 9 کیلویی را در بازار داخل انجام می‌ دهد.

کشمش طلایی

ابتدا باید بگوییم رنگ زرد یا طلایی یک کشمش به چه علت است، پاسخ خیلی ساده است با دود گوگرد آن انگوری را که قرار است روال خشک شدنش انجام شود را تغییر رنگ می‌ دهند و تبدیل به رنگ زرد یا طلایی می‌ کنند و هر چقدر میزان گوگردزنی بالاتر باشد رنگ محصول روشن‌ تر خواهد شد که علاوه بر مشتری پسند بودن محصول برای مشتری که ظاهر کشمش را بسیار زیبا خواهد کرد بلکه جنبه آفت کشی هم این دود خواهد داشت.

اما توجه داشته باشید که ما به صورت کلی اگر قرار باشد تقسیم بندی کشمش طلایی را انجام دهیم باید به سه مورد زیر برسیم:

  1. کشمش طلایی قلمی یا کشیده مربوط به تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است و ظاهر محصول بسیار متفاوت از تولیدات دیگری نظیر تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان می‌ باشد.
  2. کشمش طلایی پلویی که بسیار مناسب برای صادرات به کشورهای عربی می‌ باشد چون علاقه بسیار زیادی به رنگ زرد یا طلایی دارند  و ظاهر این محصول گرد و بیضی شکل و سایز آن نهایتاً ۱۰ میل خواهد بود از مشخصات این محصول می‌ باشد که البته به علت میزان گوگردزنی در دو محصول گفته شده چندین مرتبه می‌ باشد تا رنگ محصول بسیار طلایی شود.
  3. اما کشمش دیگر که در واقع نامش کشمش تیزابی است نهایتاً یک یا دو بار به آن گوگرد می‌ زنند اما در بازار داخل با نام طلایی آن را می‌ شناسند نام دیگر این کشمش سلطانی می‌ باشد که هم مناسب جهت فروش در بازار داخل است و هم امر صادرات.

در واقع منظور این مقاله همان نوع سوم است چون در عنوان این مبحث ذکر شده است کارتون 9 کیلویی یعنی بسته‌ بندی آن فقط برای بازار داخل است که قطعاً به کشمش تیزابی اشاره دارد (چون نمونه قلمی بسته‌بندی‌اش ۹ کیلویی نیست و نمونه طلایی پلویی هم فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.) که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود و در بازار داخل و امر صادرات فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهد که البته حجم تولید آن نیز بسیار بالاست.

محصول طلایی پلویی که فقط مناسب صادرات است. ⇓

کشمش طلایی

کشمش طلایی 9 کیلویی

کشمش تیزابی طلایی محصولی است که به وفور در شهرهایی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان تولید می‌ گردد اما عیار تولیدی آنها به مانند هم نیست و طبیعتاً به نوع خشک کردن و جنس انگور برمی‌ گردد که منطقه تاکستان استان قزوین بالاترین کیفیت این نوع کشمش را در اختیار دارد و بیشترین مشتریان آن عموماً نیمه جنوبی کشورمان می‌ باشند.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

در واقع وقتی که انگور در شهریورماه چیده شد ابتدا آن را به مایع تیزاب داغ آغشته نموده آن هم به مدت چند ثانیه و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌ شود تا اگر در شدت نور آفتاب تغییری حاصل نشود طی نهایتاً ۵ روز محصول حاصل پدید خواهد آید. در ادامه ممکن است هم باغدار به آن گوگرد بزند و هم کارخانه‌ دار در واقع کارخانه‌ ها برای تثبیت و یکنواختی رنگ زرد یا طلایی در کشمش حاصل به آن گوگرد می‌ زنند و اگر آن را بخواهیم در بازار داخل عرضه کنیم در قالب کارتون 9 کیلویی است و برای بازار صادراتی عموماً از وزن خالص کشمش استفاده می‌ کنند که می‌ توان به ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص اشاره نمود.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید در شهر تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی تیزابی طلایی قرار دارد و این محصولات را با کیفیتی بسیار بالا در قالب بسته‌ بندی‌های اشاره شده هم در بازار داخل و هم امر صادرات تولید و بسته‌ بندی می‌ کند. لازم به ذکر است که بدانید برای تولید بالاترین کیفیت این نوع کشمش در طول سال با فرض اینکه ماده اولیه کارخانه یعنی در واقع همان کشمش فله‌ ای کیفیتی مناسب و درخور داشته باشد افت ۲۴ تا نهایتاً ۲۵ درصد در کارخانه بر روی کشمش حاصل می‌ زنند تا محصولی بسیار باکیفیت و مرغوب به دست مشتری برسد. البته در بازار داخل حساسیت روی این محصول بسیار زیاد است و مشتریان بیشتر دوست دارند جنس اعلا را خریداری کنند اما در بازار صادراتی خیلی از اوقات به این صورت نیست و یک افت نهایتاً ۱۶ درصد در خط تولید بر روی محصول حاصل خواهند زد.

محصول طلایی قلمی ⇓

کشمش طلایی 9 کیلویی

قیمت و فروش کشمش طلایی 9 کیلویی

در حال حاضر که در انتهای خرداد ۱۴۰۳ هستیم شرایط بازار در رکود کامل به سر می‌ برد و با توجه به افزایش قیمت‌ های مکرر در فصل جاری یعنی فصلی که از مهر ۱۴۰۲ شروع می‌ شود باعث گردیده میزان صادرات بسیار کم شود و در بازار داخل هم بنکداران و مراکز پخش با حجم خرید کمتری کار را ادامه دهند اما در حال حاضر در قالب کارتون 9 کیلویی بالاترین کیفیت این نوع کشمش با مشخصاتی که در بالا گفته شد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به صورت نقدی درب کارخانه فاکتور می‌ شود که امکان دادن جنسی با قیمتی ۸۵۰ هزار تومانی هم وجود دارد که طبیعتاً عیار بار اشاره شده پایین است.

کارخانه کشمش آراد با مدیریت فروش جناب آقای مصطفی عینی کار فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را انجام می‌ دهد و این یک ویژگی است که شما با یک کارخانه وارد معامله می‌ شوید که حتی اصرار ایشان مبنی بر خرید حضوری حداقل در بار اول به همین جهت است تا خیالتان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوید راحت شود.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اما در مورد بسته‌ بندی کارتونی این مجموعه باید ذکر کرد که وزن کارتون حدوداً ۴۵۰ گرم است و ما باید با فرمول اشاره شده هشت و نیم کیلو کشمش خالص به مشتری تحویل دهیم آن هم با قیمت ذکر شده که در برخی از کارخانه‌ ها علی الخصوص ملایر تقریبا ۸۰۰ تا یک کیلو وزن کارتون است و مابقی در 9 کیلوی گفته شده وزن کشمش خواهد بود.

محصول تیزابی طلایی که منظور این مقاله، همین محصول می باشد. ⇓

قیمت و فروش کشمش طلایی 9 کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما